David82 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Heisan! jeg var hos tannlegen idag for første gang på 11 år, jeg er 25 nå.. mistet min første jeksel som 15 åring, grunnet dårlig tannstell fra min side.. når har jeg mistet 6 tenner på grunn av det, å det bare på grunn av at jeg er livredd for å gå til tannlegen.. oppfordrer alle som har dårlig tannhelse til å gå til tannlegen, jeg kom derfra for 1 time siden.. å jeg føler meg så utrolig bra i kroppen, selv om jeg har konstant ondt i munnen. (har ikke sov de 3 siste nettene pga tannkjøttbetennelse) har fått smertestillende å pencillin nå, å skal tilbake til tannlegen neste tirsdag... det er så utrolig godt å endelig få kommet dit.. jeg vet det er dyrt, å jeg har ikke god råd, absolutt ikke.. til slutt vil jeg si.. gå til tannlegen før det kommer så langt som det har gjort med meg.. det har totalt ødelagt selvtilliten min.. ble mye rot de her.. men men 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/287267-tannlegeskrekkangst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.