Gå til innhold

Katten får ikke lov inn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det å ta inn katten mens mannen er borte, er vel ikke det lureste for katten? Regner med at den er vant med å alltid være ute? Da blir den vel stresset av å ikke få komme inn når perioden er over? Selv mener jeg at en katt skal få lov å komme inn når den vil. Vi har katten inne mye på dagtid, men om natten er den på jakt ute :) (mjauer og vil ut) Vi bor ikke i byen og katten trives ser det ut til.

Tror lett katter blir vant med ting. Pass på å kos masse med den når den er ute da........

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Piraye

5

• Dorthe

4

• Lillemus

3

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest D*lilith
Skrevet

Det å ta inn katten mens mannen er borte, er vel ikke det lureste for katten? Regner med at den er vant med å alltid være ute? Da blir den vel stresset av å ikke få komme inn når perioden er over? Selv mener jeg at en katt skal få lov å komme inn når den vil. Vi har katten inne mye på dagtid, men om natten er den på jakt ute :) (mjauer og vil ut) Vi bor ikke i byen og katten trives ser det ut til.

Tror lett katter blir vant med ting. Pass på å kos masse med den når den er ute da........

Den får masse kos : )

Skrevet

*he he* Er du fortsatt sammen med han, eller? Jf det du skrev om at forholdet ikke var det beste da katta flyttet inn?

:-) Nei det er vi ikke. Det hadde ikke katta noe å gjøre med da. Men tidvis er han her som før pga av noe jobbgreier, og katta blir såååååå glad, løper han i møte og mjauer og hilser, og sover i armkroken hans om natta....

Skrevet

:-) Nei det er vi ikke. Det hadde ikke katta noe å gjøre med da. Men tidvis er han her som før pga av noe jobbgreier, og katta blir såååååå glad, løper han i møte og mjauer og hilser, og sover i armkroken hans om natta....

Så koselig med en såpass persontilknyttet pus! :-)

Skrevet

Så koselig med en såpass persontilknyttet pus! :-)

:-) Jaaa, vel, hun er så personavhengig, bæsete og selskapssyk at det tidvis blir altfor meget. Når feks jeg og henne var hos slekt i sommer og hun nektet å komme inn om det ikke var jeg som åpna døra for henne, hun legger seg når jeg legger meg, på soverommet(!!!) selvsagt på et pledd i enden av senga der hun først tar et par oppvarmingsrunder under dyna først. Blir hun lei av å være inne og vil dra dit hun kan gå ut drar hun buret midt ut på gulvet. Da har hun pakket og er klar til å gå. Samme om hun er der hun kan være ute og vil hjem hit, raser hun buret ut på gulvet. Prøvde engang å få samboeren til å innrømme at det tross alt var kos med katt. Nei, det visste han ingenting om, sa han. For denne var mer som en unge... *sukk* Av og til kunne hun vært litt mer anonym.

Gjest Tullballerina
Skrevet

Er han muslim? De liker ikke katter og hunder og da tror jeg ikke du får ham til å forandre mening heller.

Hva slags tull er det du setter ut av rykter? At muslimer ikke liker katter og hunder??? Herregud er det mulig???

Jeg bor 6 mnd i et muslimsk land, mange av mine naboer har både katter og hunder! Det er faktisk blitt litt status-symbol og eie en hund der! Blir irritert når jeg leser slikt tull.

Skrevet

Hva slags tull er det du setter ut av rykter? At muslimer ikke liker katter og hunder??? Herregud er det mulig???

Jeg bor 6 mnd i et muslimsk land, mange av mine naboer har både katter og hunder! Det er faktisk blitt litt status-symbol og eie en hund der! Blir irritert når jeg leser slikt tull.

Gi deg nå, jeg bor midt i Oslo og taxisjåførene av utenlandsk opprinnelse nekter til å med å ta med førerhunder. Og ungene plager dyrene så vi tør ikke slippe dem ut. For muslimer er katter og hunder ureine og derfor vil de ikke ha dem inn i huset.

Kanskje det var slik der du bodde.men muslimene som bor her lever et liv som de gjorde i hjemlandet for 40 år siden. Akkurat som etterkommere av nordmenn i USA som spiser lutefisk og lefse den dag i dag og baker krumkaker og berlinerkranser til jul

Gjest Shira :o)
Skrevet

Gi deg nå, jeg bor midt i Oslo og taxisjåførene av utenlandsk opprinnelse nekter til å med å ta med førerhunder. Og ungene plager dyrene så vi tør ikke slippe dem ut. For muslimer er katter og hunder ureine og derfor vil de ikke ha dem inn i huset.

Kanskje det var slik der du bodde.men muslimene som bor her lever et liv som de gjorde i hjemlandet for 40 år siden. Akkurat som etterkommere av nordmenn i USA som spiser lutefisk og lefse den dag i dag og baker krumkaker og berlinerkranser til jul

Nå skal jeg prøve å sitere, men vet ikke om jeg får det til, så bær over med meg.

''baker krumkaker og berlinerkranser til jul''

Du! Jeg baker krumkaker til og jeg bor i Norge ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1191524020' post='3688723]

Nå skal jeg prøve å sitere, men vet ikke om jeg får det til, så bær over med meg.

''baker krumkaker og berlinerkranser til jul''

Du! Jeg baker krumkaker til og jeg bor i Norge ;o)

Hehe, kan du sende meg en god oppskrift, jeg har jern men har aldri laget før. Det er godt med multekrem i :o)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Hehe, kan du sende meg en god oppskrift, jeg har jern men har aldri laget før. Det er godt med multekrem i :o)

Jeg er ikke noe flink, men det gikk da på ett vis. Tror jeg fikk svigermor sin gamle oppskrift.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1191565385' post='3688982]

Jeg er ikke noe flink, men det gikk da på ett vis. Tror jeg fikk svigermor sin gamle oppskrift.

Hehe, jeg fik oppskrift på kourabiedes av svigermora mi. Det er godt det også men jeg vil heller lage krumkaker ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...