Gå til innhold

Bør jeg ha sex med henne?

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt 80-modell

Okei.......dette er vanskelige saker!!!!!

Det er ei jente som vil ha sex med meg. Jeg liker henne godt, og kunne tenke meg å ha sex med henne også. Jeg tror det ligger flere følelser bak dette, men for henne så er det tydeligvis viktig å få konstatert at jeg også duger som sengekos før hun vil ha meg som kjæreste...

MEN, jeg har aldri gjort det før, mens hun har sikkert gjort det mange ganger. Og nettopp derfor blir det så vanskelig. For hun får ikke de signalene hun forventer, når hun prøver å hinte om sex, og da blir det bare rot. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal si eller gjøre. Og jeg har jo tenkt å møte henne ansikt til ansikt etterpå, uten å føle meg som en taper??

Det er tydeligvis bare en vei som gjelder her, og det er senge-veien. MEN JEG VET IKKE HVA JEG SKAL GJØRE NÅR VI SITTER SAMMEN I SOFAEN ALENE, OG HUN BARE VENTER PÅ AT NOE SKAL SKJE!!!!!!

Hjelp meg, hvordan skal jeg få ordnet dette her??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28731-b%C3%B8r-jeg-ha-sex-med-henne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan nedlegge en kvinne? Eller hvordan bli nedlagt.

Hvis hun har gitt uttrykk for at hun vil ta en liten prøvekjøring først så skal jeg prøve å formulere noen tips.

Grunnregel: Ha alltid gummi tilstede, jeg regner med at du ikke har lyst på barn allerede. Selv om hun tar pillen, så bør du bruke beskyttelse. Spesielt viktig siden dere ikke er sammen!

Før du skal forføre henne så kan du jo gjøre et lite forarbeid, hva liker hun å gjøre, hvordan oppfører hun seg osv, dette kan si mye om en person. En hun rastløs, eller har hun god tid.

Det er ofte en sammenheng mellom hvordan hun oppfører seg generelt og hvordan hun oppfører seg i sengen.

Deretter den mer tekniske gjennomføringen:

Dere sitter i soffaen. Legg armen rundt henne, se henne inn i øyene og stryk henne forsiktig på siden mens du beveger deg inn til henne for å gi henne et kyss.

Ikke begynn med tungeklining da dette ofte er veldig intimt. Begynn med korte forsiktige kyss på leppene. Hvis kyssene blir besvarte, så kan du forsiktig presse ut litt av tungen.

Resten av besvarelsen blir sikkert for heftig til å skrive ned *kremt* men det viktigste er å ta små skritt, og se om hun besvarer de.

Hvis du føler deg så usikker som dette, er det etter mitt syn rett og slett ikke det rette tidspunktet eller anledningen for deg å ha sex for første gangen. Du skal ikke grue deg til debuten - det skal være en GOD opplevelse som skal komme naturlig, og med en person du er trygg på.

At debuten i praksis er helt annerledes for svært mange spiller ingen rolle. Du er tross alt en eldre enn de fleste som debuterer, og dermed har du også naturlig mer modne tanker om dette og visse krav til "kvalitet" som du føler at det er feil å fire på. Da skal du heller ikke fire på dem, synes jeg.

Det kan kanskje høres ut som jeg er skikkelig "pietistisk" her, men det er jeg slett ikke. Jeg mener det er helt naturlig at man har sex - både før ekteskap og uten at man nødvendigvis er kjærester. Men uansett omstendighetene skal ikke sex være noe man har fordi andre forventer at man har det. Man skal ha sex fordi man har lyst, samtidig som man ikke skal føle at det er "feil" på noe vis.

Er du forelska i henne??

Har dere snakket om dette??

Vi jenter er rare noen ganger.

Jeg er i en lignende situvasjon og jeg vil ha sex med han men han vil bli kjent.

Selfølgelig vil jeg vente jeg å, men han har trodd jeg vil ha sex fortest mulig.

Jeg har gitt signaler at jeg vil ha han men har nu prata ut og vi venter.

prat ut med henne du.

Lykketil

Gjest Gutt 80-modell

Er du forelska i henne??

Har dere snakket om dette??

Vi jenter er rare noen ganger.

Jeg er i en lignende situvasjon og jeg vil ha sex med han men han vil bli kjent.

Selfølgelig vil jeg vente jeg å, men han har trodd jeg vil ha sex fortest mulig.

Jeg har gitt signaler at jeg vil ha han men har nu prata ut og vi venter.

prat ut med henne du.

Lykketil

Ja, jeg er forelska i henne. Jeg synes hun er flott på alle måter. Les for øvrig det andre innlegget mitt.

Det der med å prate ut om ting er jeg egentlig veldig fan av, men det viser seg at det er veldig vanskelig med henne. Hun har for øvrig fortalt meg at hun ønsker sex. Men jeg ønsker egentlig mer og, det har hun fortalt meg at hun ikke ønsker.

Nå kommer jeg over på det andre innlegget mitt, som tar for seg hele historien. Jeg foreslår at du leser dette.

Annonse

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Slik jeg forstår deg virker det som om det ikke er riktig og ikke helt deg å ligge med en jente før du kjenner hennne og har vært sammen med henne en stund.

Jeg ser at hun antakelig vil gå frem i motsatt rekkefølge, sex først og evt. bli mer kjent etter hvert.

Tør du å snakke med henne om hva du mener? Tenk gjennom hva du kunne ønske du ville si. Øv deg foran speilet.

Det er ganske viktig å ikke la seg presse til noe annet enn det du vil bestemme over selv. Ikke minst i noe så følsomt som intimitet, nærhet og sex.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...