Gjest Minti Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Finnes det en sjokoladebutikk i Oslo? 0 Siter
Gjest sjokko Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Freia har et utsalg på karl johan. Pascall har en del fin (og dyr) sjokolade. 0 Siter
willow Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Pascal blir det beste jeg kommer på. Freia-utsalget på Karl Johan er en stor skuffelse. Jeg spurte hva de hadde i de pyntede boksene, og damen bak disken dro fram en stor eske Kong Haakon. Så der er det null vits i å gå (kjøp heller egne esker, og bland dem med Kong Haakon/annet). 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Confectmakeriet ligger vel på Aker Brygge, og så er det den lille kokosbollefabrikken på Sandaker, og Pascal som andre her har nevnt. 0 Siter
Gjest Minti Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Confectmakeriet ligger vel på Aker Brygge, og så er det den lille kokosbollefabrikken på Sandaker, og Pascal som andre her har nevnt. Tusen takk for tips! 0 Siter
Orio Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Confectmakeriet ligger vel på Aker Brygge, og så er det den lille kokosbollefabrikken på Sandaker, og Pascal som andre her har nevnt. Har kokosbollefabrikken sjokolade og konfekt også? Trodde de bare hadde kokosboller, jeg. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Har kokosbollefabrikken sjokolade og konfekt også? Trodde de bare hadde kokosboller, jeg. Litt usikker, men jeg tror det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.