Gå til innhold

Lurer på det i dag...

Gjest Little miss sunshine:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Lurer på om det finnes noe grense på hvor mye penger man kan sende til utlandet uten at man må skatte den. Må man skatte dem, eller er det bare noe jeg tror?

Skrevet

Hva slags penger er det du mener her? Vil du ha lønna di inn på en utenlandsk konto må du selvsagt skatte av dem i Norge uansett. Overfører du av en eller annen grunn penger til utlandet skal du ikke skatte av dem, men det er ganske høye gebyrer.

Skrevet

Hva slags penger er det du mener her? Vil du ha lønna di inn på en utenlandsk konto må du selvsagt skatte av dem i Norge uansett. Overfører du av en eller annen grunn penger til utlandet skal du ikke skatte av dem, men det er ganske høye gebyrer.

Nei jeg tenkte på sånn gave til venner og familier. Ikke sånn veldig høy sum. Kanskje 5000 kr i året.

Skrevet

Nei jeg tenkte på sånn gave til venner og familier. Ikke sånn veldig høy sum. Kanskje 5000 kr i året.

Da skal du selvsagt ikke betale ekstra skatt av det. Men gebyrene kan være ganske høye, så det lønner seg å overføre alt på en gang, ikke for eksempel litt hver måned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...