Gå til innhold

Idol...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det noen som så idol i går? Hvorfor i all verden gikk ikke Tone videre, og hva er det som feiler Jan Fredrik?

Gjest idol-seer
Skrevet

Jeg vet ikke hva det var med Jan Fredrik.

Jeg synes det var merkelig at jenta som sang så falskt kom videre!

Heia Glenn Lyse som vi hørte sist fredag!

Gjest vellllldig idolfanjeg
Skrevet

Jeg synes og at Tone fortjente plass videre men for meg var det aller viktigst at Timian og Glenn var med. Er det noen som kan huske hva den jenta het som ble disket på grunn av for lav alder det første året det var Idol ( Da Kurt vant) hun var litt kraftig og hadde mørkt krøllet hår, av en eller annen grunn ble jeg liggende søvnløs pga. henne inatt, veldig irriterende når en ikke kan huske ting *ler*

Gjest Vekten87
Skrevet

husker du den gangen det sto om jan fredrik i aviser på nettet, ca to mnd siden. han hadde følt seg svimmel osv under innspillingen og ble sendt til sykehuset. derfor var han ikke der...

Skrevet

Jeg synes og at Tone fortjente plass videre men for meg var det aller viktigst at Timian og Glenn var med. Er det noen som kan huske hva den jenta het som ble disket på grunn av for lav alder det første året det var Idol ( Da Kurt vant) hun var litt kraftig og hadde mørkt krøllet hår, av en eller annen grunn ble jeg liggende søvnløs pga. henne inatt, veldig irriterende når en ikke kan huske ting *ler*

Hun jenta het Jeanette. Kjempesøt var hun!

Og Jan Fredrik fikk vel et stressanfall/panikkanfall? Hørtes slik ut på symptomene i alle fall.

Skrevet

Jeg vet ikke hva det var med Jan Fredrik.

Jeg synes det var merkelig at jenta som sang så falskt kom videre!

Heia Glenn Lyse som vi hørte sist fredag!

Hun sang falskt pga vond hals. Linnea er navnet, og jeg tror vi hører endel til henne med årene. Meget spesiell stemme. Har ingen favoritt enda jeg, men synes de fikk myye bra blandt de 24 som er igjen.

Gjest idol-seer
Skrevet

Hun sang falskt pga vond hals. Linnea er navnet, og jeg tror vi hører endel til henne med årene. Meget spesiell stemme. Har ingen favoritt enda jeg, men synes de fikk myye bra blandt de 24 som er igjen.

Det er ikke Linnea jeg tenker på, men en jente som sang veldig falskt i duetten men kom videre i går.

Skrevet

Det er ikke Linnea jeg tenker på, men en jente som sang veldig falskt i duetten men kom videre i går.

Mener du hun trønderdama som gråt over sin elednige innsats i duetten sist fredag?

(Jeg fikk dessverre ikke sett i går....)

Skrevet

åja, ho ja. Ho var uheldig i duetten ja, men har også vist at hun kan synge. Detr blir gøy å høre disse videre :)

Skrevet

Hun het Marita..

Skrevet

Jeg så det, og har to favoritter: Ei litt mørkhudet jente og en lyslugget gutt som sang Billie Jean. Kim Rune? Han var knallgod og sikker.

Faktisk er det mange flinke i år.

Skrevet

Jeg så det, og har to favoritter: Ei litt mørkhudet jente og en lyslugget gutt som sang Billie Jean. Kim Rune? Han var knallgod og sikker.

Faktisk er det mange flinke i år.

Han som sang Billy Jean er en av mine favoritter også. Minner meg litt om Kurt Nilsen på et vis...

Skrevet

Han som sang Billy Jean er en av mine favoritter også. Minner meg litt om Kurt Nilsen på et vis...

Ja, men han er liksom mer levende og sjarmerende på scenen enn Kurt. Kurt er bare en stemme, og han høres likedan ut hele tida. Kim Rune (hvis det er det han heter)er et skikkelig sjarmtroll, synes jeg.

Jeg synes også det var et sympatisk trekk at han ikke tok noenting for gitt, selv om han fikk knallgode tilbakemeldinger på sangen. Han virket akkurat like usikker på utfallet som de som sang surt, og jeg synes beskjedenhet er fint.

Skrevet

Ja, men han er liksom mer levende og sjarmerende på scenen enn Kurt. Kurt er bare en stemme, og han høres likedan ut hele tida. Kim Rune (hvis det er det han heter)er et skikkelig sjarmtroll, synes jeg.

Jeg synes også det var et sympatisk trekk at han ikke tok noenting for gitt, selv om han fikk knallgode tilbakemeldinger på sangen. Han virket akkurat like usikker på utfallet som de som sang surt, og jeg synes beskjedenhet er fint.

Det er jeg enig i. Likte han med en gang. Synes også Sindre er flink, og han virker bare så god og snill da :o)

Skrevet

Jeg fikk dessverre ikke sett gårsdagens Idol, og det dumme da er at jeg må vente til reprisen på _søndag_, dvs 2 dager _etter_ semi'en på fredag....;-)

Ja, ja, ikke det verste som kunne skje! :-)

Men jeg husker han Kim Runde fra audition, og sammenlignet han straks med Kurt.

Forøvrig helt enig i at beskjedenhet er fint. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...