Gjest *rynker på nesen og er skeptisk* Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Det fant jeg i frysen! Da er det bare å kaste, eller hvor lenge holder det seg i frys? Ett år max? 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Hva slags kjøtt er det? Er det fett kjøtt (som sau f.eks.) så har det sikkert harsknet og jeg ville ikke spist det. Er det viltkjøtt som elg el. rådyr er det så magert og fint at det er fullt spiselig fremdeles. 0 Siter
Gjest *rynker på nesen og er skeptisk* Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Hva slags kjøtt er det? Er det fett kjøtt (som sau f.eks.) så har det sikkert harsknet og jeg ville ikke spist det. Er det viltkjøtt som elg el. rådyr er det så magert og fint at det er fullt spiselig fremdeles. Nakkekoteletter. 0 Siter
ihlie Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Nakkekoteletter. selv om det er nakkekotelletter gjelder det som lillemus sier, er det fra sau eller gris er det nok harskt. er det fra vilt er det like godt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Nakkekoteletter. Altså fra svin? Du får jo nakkekoteletter fra både svin, storfe, sau og vilt. ) Svin er jo forholdsvis magert, men jeg tror jeg hadde kastet det, med unntak av om det er viltkjøtt som sagt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.