Gå til innhold

Sliten og slapp - alvorlig syk?

Anbefalte innlegg

Gjest Miss Mjau

Hei, er en kvinne i min beste alder (midten av 30-årene) som har vært utrolig svimmel og slapp de siste mnd. Kan ikke se at det er noe utenforliggende som plager meg. Var hos legen og tok masse blodprøver. Legen mente jeg hadde noe hovne lymfekjertler på venstre side og trolig en infeksjon i kroppen. Men, jeg har jo ikke merket noe til en infeksjon!? Har også resultatene fra tidligere blodprøver og ser at det er noe endring. Bør jeg være urolig? Trodde at hovne lymfekjertler var tegn på at noe er alvorlig galt. Kan man ha en infeksjon uten å merke det? Fastlegen tar seg ikke tid til å forklare resultatene og det oppleves som frustrerende å være redd for infeksjon eller lignende. Her er blodprøvene jeg blir nervøs av: B-Diff lymfocytt = 17, for lavt B-DIff Neutro.g = 77, for høyt METNGR = 11 , mot 17 i august. Hva er dette? Alat = 13, mot 20 i august. Hva er dette? Kalsium= 2,54, mot 2,27 tidligere Kobalaminer = 524, mot 404 i august Urinstoff er for høyt på hver blodprøve. Rundt 7. Kan jeg ha en infeksjon der? TIBC er oppfra 61 til 80 LKC er for høy, 9,4 Ferretin er ned fra 37 til 21 IGG er for lav ved hver måling Tror du det er noe alvorlig galt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287342-sliten-og-slapp-alvorlig-syk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...