Gå til innhold

FU: Badet ditt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du vært med i en slik konkurranse? Jeg ville aldri i livet deltatt. Flott at noen våger, og vinner! For dette badet var ikke pent...

http://www.dinside.no/artikkel/dusj/artid491018.html

Hva er du mest glad for på badet ditt? Er det lenge siden det ble pusset opp? Jeg liker godt steamdusjen. Vi pusset opp like før jul i fjor.

Skrevet

Vi innredet nytt bad fra scratch for fire-fem år siden, det jeg er mest glad for er at det er så stort (kjekt når to unger insisterer på å slå følge med mamma overalt), og at vi har separat dusj og (hjørne-)badekar.

Kunne godt tenkt meg å gjøre om på det gamle badet, et mye mindre ett med dusj, toalett og vaskeservant/skap, men selv om jeg er misfornøyd med de tidligere eiernes valg av våtromstapet ville det allikevel heldigvis ikke nådd opp i den konkurransen det linkes til... *grøss* Tenk å ha et slikt bad når man har små barn, da? Det må jo være helsefarlig?

Gjest vårt bad
Skrevet

Det er fra 1970, og det har ikke vegger som et våtrom. :-0

Det er kun toalett, en vask, og et badekar der. (Ingen skap altså.) Vi har bare et lite skap med speil over vasken.

Vi har ikke råd til å pusse opp.

Skrevet

Fy, for et bad! :) Jeg er mest fornøyd med at badet mitt er nøytralt, slik at jeg kan bytte ut håndklær og tilbehør etter årstid og humør. Jeg er minst fornøyd med at det er så dårlig skapplass. Badet ble pusset opp av de tidligere eierne i 2005. Nå skal vi flytte (igjen), så nå håper jeg på et enda bedre bad.

Skrevet

Vi innredet nytt bad fra scratch for fire-fem år siden, det jeg er mest glad for er at det er så stort (kjekt når to unger insisterer på å slå følge med mamma overalt), og at vi har separat dusj og (hjørne-)badekar.

Kunne godt tenkt meg å gjøre om på det gamle badet, et mye mindre ett med dusj, toalett og vaskeservant/skap, men selv om jeg er misfornøyd med de tidligere eiernes valg av våtromstapet ville det allikevel heldigvis ikke nådd opp i den konkurransen det linkes til... *grøss* Tenk å ha et slikt bad når man har små barn, da? Det må jo være helsefarlig?

Du er heldig som har stort bad, men jeg er fornøyd likevel. Ja er det ikke utrolig.... Godt de får pusset opp! :)

Skrevet

Badet vårt er lite, gammelt og slitt. Men heldigvis ikke så ille at vi ville blitt vurdert engang, i denne konkurransen. Det må pusses opp, men er til å leve med.

Skrevet

Det er fra 1970, og det har ikke vegger som et våtrom. :-0

Det er kun toalett, en vask, og et badekar der. (Ingen skap altså.) Vi har bare et lite skap med speil over vasken.

Vi har ikke råd til å pusse opp.

Det går fint å fornye avogtil med håndklær da, til lottogevinsten er på plass... Krysser fingrene :)

Skrevet

Fy, for et bad! :) Jeg er mest fornøyd med at badet mitt er nøytralt, slik at jeg kan bytte ut håndklær og tilbehør etter årstid og humør. Jeg er minst fornøyd med at det er så dårlig skapplass. Badet ble pusset opp av de tidligere eierne i 2005. Nå skal vi flytte (igjen), så nå håper jeg på et enda bedre bad.

Flytte igjen? Det er jo alltid spennende hva man finner ja. Flytter dere ofte eller? :)

Skrevet

Badet vårt er lite, gammelt og slitt. Men heldigvis ikke så ille at vi ville blitt vurdert engang, i denne konkurransen. Det må pusses opp, men er til å leve med.

Godt du ikke ville blitt vurdert :)

Skrevet

Huff, det var et ille bad.

Men det som blir mitt bad, så nesten like ille ut for to måneder siden. Vi holder på å restaurere et eldre hus, og i går var vi ferdige med veggene på badet, nå gjennstår fliselegging av gulv, samt listing, så har jeg et toppmoderne bad, lyst og trivelig, med nytt toalett/dusjkabinett og baderomsinnredning.

Har valgt alt i nøytrale lyse farger, for heller å variere med tekstiler. Gleder meg som en unge til å flytte inn om en måneds tid :)

Skrevet

hadde nok meldt meg på om vi hadde bodd der vi bodde før. ikke nå dog :)

Skrevet

Jeg er jammen glad vi ikke engang er i nærheten av å være kvalifisert til å delta i en slik konkurranse!! :-) Riktignok har vi et gammelt bad, ca 25 år gammelt, men det er solid og i god stand, om enn noe "80-talls-aktig" i stilen.

Det verste er ikke om man våger eller ikke våger å delta, men at man i det hele tatt HAR slike bad som det står om der!!

Så på en av de andre finalistene at det var omtalt som bad med inngrodd skitt! At badet er gammelt og stygt og uhensiktsmessig er nå én ting, men inngrodd skitt, da??!! *fysjom*

Skrevet

Jeg er jammen glad vi ikke engang er i nærheten av å være kvalifisert til å delta i en slik konkurranse!! :-) Riktignok har vi et gammelt bad, ca 25 år gammelt, men det er solid og i god stand, om enn noe "80-talls-aktig" i stilen.

Det verste er ikke om man våger eller ikke våger å delta, men at man i det hele tatt HAR slike bad som det står om der!!

Så på en av de andre finalistene at det var omtalt som bad med inngrodd skitt! At badet er gammelt og stygt og uhensiktsmessig er nå én ting, men inngrodd skitt, da??!! *fysjom*

''At badet er gammelt og stygt og uhensiktsmessig er nå én ting, men inngrodd skitt, da??!! *fysjom*''

Det tenkte jeg også på! Det er vel verre med et møkkete bad enn et stygt bad!

Skrevet

''At badet er gammelt og stygt og uhensiktsmessig er nå én ting, men inngrodd skitt, da??!! *fysjom*''

Det tenkte jeg også på! Det er vel verre med et møkkete bad enn et stygt bad!

*grøsser fortsatt bare ved tanken*

Skrevet

Flytte igjen? Det er jo alltid spennende hva man finner ja. Flytter dere ofte eller? :)

Tja.. Vi flyttet til en annen by langt der vi kommer fra for to år siden, men nå skal vi flytte hjem igjen. Blir godt å komme nærmere familie og venner. :)

Gjest Vekten87
Skrevet

fint det badet, varme farger:o) *haha*

nei fys, ekle greier..

Skrevet

Huff, det var et ille bad.

Men det som blir mitt bad, så nesten like ille ut for to måneder siden. Vi holder på å restaurere et eldre hus, og i går var vi ferdige med veggene på badet, nå gjennstår fliselegging av gulv, samt listing, så har jeg et toppmoderne bad, lyst og trivelig, med nytt toalett/dusjkabinett og baderomsinnredning.

Har valgt alt i nøytrale lyse farger, for heller å variere med tekstiler. Gleder meg som en unge til å flytte inn om en måneds tid :)

Så gøy med nytt!! Må nytes :)

Skrevet

Guri ja, jeg hadde vært flau...

Skrevet

hadde nok meldt meg på om vi hadde bodd der vi bodde før. ikke nå dog :)

Om jeg hadde leid, så kunne jeg nok deltatt om badet var slitt ja :) Godt du ikke har det enda :)

Skrevet

fint det badet, varme farger:o) *haha*

nei fys, ekle greier..

hehe, ja orange er på full fart inn nå :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...