Gå til innhold

FU: Badet ditt

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg er jammen glad vi ikke engang er i nærheten av å være kvalifisert til å delta i en slik konkurranse!! :-) Riktignok har vi et gammelt bad, ca 25 år gammelt, men det er solid og i god stand, om enn noe "80-talls-aktig" i stilen.

Det verste er ikke om man våger eller ikke våger å delta, men at man i det hele tatt HAR slike bad som det står om der!!

Så på en av de andre finalistene at det var omtalt som bad med inngrodd skitt! At badet er gammelt og stygt og uhensiktsmessig er nå én ting, men inngrodd skitt, da??!! *fysjom*

''Det verste er ikke om man våger eller ikke våger å delta, men at man i det hele tatt HAR slike bad som det står om der!!''

Min tanke også. Hadde jeg kommet på besøk der og måtte på do tror jeg at jeg hadde fått forstoppelse tvert. :-D

Mye som ikke er pent, altså, men det der så direkte motbydelig ut.

Skrevet

Hvis jeg hadde hatt noen av de badene der hadde jeg jammen vært med i konkurransen.

Nå pusset jeg opp badet mitt for to år siden, men er ikke fornøyd og må gjøre det en gang til. Jeg er sur for det, masse mas, men det er ikke brukbart slik det er nå.

Skrevet

Hvis jeg hadde hatt noen av de badene der hadde jeg jammen vært med i konkurransen.

Nå pusset jeg opp badet mitt for to år siden, men er ikke fornøyd og må gjøre det en gang til. Jeg er sur for det, masse mas, men det er ikke brukbart slik det er nå.

Så kjedelig å må gjøre det omigjen!! Husker for noen år siden, da hadde vi pusset opp badet og var fornøyd med at det endelig var ferdig. Men så plutselig begynte vann å piple opp på gulvet, og det var et rør som var gått lekk. Da gulvet og rørene ble lagt var det kommet en spiker inn i røret da huset ble bygget. Det gikk altså noen år før det skar seg. Merkelig det der. Men vi måtte altså ta alt sammen på nytt, med alt griset det medførte.

Håper du blir fornøyd når det blir gjort på ny da!

Skrevet

Jeg pusset opp delvis i fjor høst (malte) og delvis i januar-februar (fikk satt inn ny innredning) og er nå rimelig fornøyd.

Badet mitt var ille fra før, men det kom ikke opp mot noen av finalistene der, heldigvis!

Skrevet

Så kjedelig å må gjøre det omigjen!! Husker for noen år siden, da hadde vi pusset opp badet og var fornøyd med at det endelig var ferdig. Men så plutselig begynte vann å piple opp på gulvet, og det var et rør som var gått lekk. Da gulvet og rørene ble lagt var det kommet en spiker inn i røret da huset ble bygget. Det gikk altså noen år før det skar seg. Merkelig det der. Men vi måtte altså ta alt sammen på nytt, med alt griset det medførte.

Håper du blir fornøyd når det blir gjort på ny da!

Her må vasken og doen flyttes fordi de som gjorde i stand badet ikke fulgte tegningen. Jeg har overlevd fram til nå, men har skjønt at nå overlever jeg snart ikke lenger.

Det blir helt feil når jeg ikke orker å dusje fordi det er for vanskelig å komme seg inn i dusjen. Jeg sa ifra med en gang, men de brydde seg ikke om det og betaling fikk de selv om jeg sa ifra at jeg synes det ikke skulle betales før det var forandret.

Så nå må husbanken ut med mer penger...

Gjest ble litt gøy
Skrevet

Jeg er jammen glad vi ikke engang er i nærheten av å være kvalifisert til å delta i en slik konkurranse!! :-) Riktignok har vi et gammelt bad, ca 25 år gammelt, men det er solid og i god stand, om enn noe "80-talls-aktig" i stilen.

Det verste er ikke om man våger eller ikke våger å delta, men at man i det hele tatt HAR slike bad som det står om der!!

Så på en av de andre finalistene at det var omtalt som bad med inngrodd skitt! At badet er gammelt og stygt og uhensiktsmessig er nå én ting, men inngrodd skitt, da??!! *fysjom*

hehe jeg må le litt av dere, dere er nå bra "fisefine".

Hadde du hatt sånt bad selv så hadde du ikke brydd deg om det.

Jeg har bad fra 1958 og har ikke pusset opp noe som helst.

Vasken lekker, toalettet tåler ikke hyppig bruk da går det ikke å skylle ned. Toalettet er så lite at når du sitter der så må nesten føttene ha plass på dørstokken. Lukker du døra så får du klaus.

Badet er så lite at man må gå utenfor eller stå i badekaret for å tørke seg (ja vi har badekar da det ikke er høyde nok for kabinett og bare dusj vil vi ikke ha.

Det er vel ikke så skitten da men det ser kanskje slitt ut ;)

Her har ikke de 2 rommene blitt prioritert da det er masse annet å bruke pengene på.

Kjøkkenet er såvidt bedre mens stua har fått oppshining:)

Kunne nok ha vært i teten der vi også bare at jeg ikke visste om konkurransen.

Forøvrig så har vi den oransjefargen på gulvet i entreen vår!

Skrevet

Vasken lekker, toalettet tåler ikke hyppig bruk da går det ikke å skylle ned. Toalettet er så lite at når du sitter der så må nesten føttene ha plass på dørstokken. Lukker du døra så får du klaus.

Badet er så lite at man må gå utenfor eller stå i badekaret for å tørke seg (ja vi har badekar da det ikke er høyde nok for kabinett og bare dusj vil vi ikke ha.

Her har ikke de 2 rommene blitt prioritert da det er masse annet å bruke pengene på.

''dere er nå bra "fisefine".''

Hvis definisjonen av fisefin er lik "liker ikke bad med inngrodd møkk" så er jeg MED GLEDE fisefin!!! ;-)

''Hadde du hatt sånt bad selv så hadde du ikke brydd deg om det.''

Hva i all verden får deg til å tro det??

Skrevet

''Toalettet er så lite at når du sitter der så må nesten føttene ha plass på dørstokken.''

*Hehe* Det ene toalettet i huset jeg bodde i for noen år siden var så lite at om man hadde større enn 42 i sko så måtte du ha døra oppe og føttene på dørstokken. :o) I tillegg var det vaskeservant der inne så det var temmelig trangt!

Skrevet

''Toalettet er så lite at når du sitter der så må nesten føttene ha plass på dørstokken.''

*Hehe* Det ene toalettet i huset jeg bodde i for noen år siden var så lite at om man hadde større enn 42 i sko så måtte du ha døra oppe og føttene på dørstokken. :o) I tillegg var det vaskeservant der inne så det var temmelig trangt!

Problemetr er kanskje at dem med 42 eller mer i sko stort sett er menn, og derfor unngikk de ikke problemet ved å holde knærne samlet men spre føttene på hver sin side av doskåla? ;-)

Gjest ble litt gøy
Skrevet

Her er det ikke plass til servant en gang!

Ikke plass til å lese en avis heller for du har albuene i veggen da og det blir ingen god situasjon *flirer*

Gjest ble litt gøy
Skrevet

''dere er nå bra "fisefine".''

Hvis definisjonen av fisefin er lik "liker ikke bad med inngrodd møkk" så er jeg MED GLEDE fisefin!!! ;-)

''Hadde du hatt sånt bad selv så hadde du ikke brydd deg om det.''

Hva i all verden får deg til å tro det??

Du er en av dem jeg snakket om tydeligvis. muahahaha

Egentlig så forstår jeg deg for jeg hadde kommet til å reagere sånn selv hvis badet mitt hadde vært toppers og ditt langt værre.

Det er derfor jeg dikterte dette.

Skrevet

Du er en av dem jeg snakket om tydeligvis. muahahaha

Egentlig så forstår jeg deg for jeg hadde kommet til å reagere sånn selv hvis badet mitt hadde vært toppers og ditt langt værre.

Det er derfor jeg dikterte dette.

*he he* Vi har vel alle en tendens til å tro at vi er mer gjennomsnittlige enn vi er! ;-)

Selv er jeg mer enn happy med mitt 25 år gamle, men RENE bad, og undres over 'alle' jeg kjenner som pusser opp kjøkken og bad for store summer. Hvis noen skal kalles fisefin sett fra mitt ståsted, så må det da være noen av dem.;-)

Men det er klart, dersom standarden er møkkete bad, så er det kanskje fisefint selv å vaske der en gang i måneden? ;-)

Jeg lurer egentlig på om du leste innlegget mitt, jeg? ;-)

Skrevet

Problemetr er kanskje at dem med 42 eller mer i sko stort sett er menn, og derfor unngikk de ikke problemet ved å holde knærne samlet men spre føttene på hver sin side av doskåla? ;-)

Det hender vel at menn må drite også? ;o)

Skrevet

Må man skræve for å drite, da?

Dersom mennene hadde inntatt en mer feminin sittestilling, jf bildet, kunne de bare hatt føttene til siden og dermed holde døren lukket under seansen;-)

http://www.pathways-womens-sexual-health.com/image-files/woman-sitting-on-bench.jpg

Om man sitter og skræver og driter så har man jo ikke føttene _foran_ skåla, men på sidene. Jeg sitter definitivt _ikke_ og skræver når jeg driter!

Skrevet

Er mest glad for det nye stellebordet, som bare en en benk som ligger oppå badekaret. Før hadde vi en diger stellekommode som det egentlig ikke var plass til i det hele tatt.

Ellers lo jeg godt av beskrivelsen "Muggbefengt 80-tallsbombe"... :-D

Skrevet

Badet vi har idag er helt enkelt, ikke noe skjemmende over det. Men lite. Skal bygge ut huset neste år og da blir det større bad :)

Gleder meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...