Gjest Vekten87 Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 esja meg.... har vært litt frem og tilbake med formen siste mnd, men i dag smalt det skikkelig, for ca to timer siden faktisk ble skikkelig tett i nesen og vondt i bihulene, og er skikkelig uggen og lemster i kroppen.. huff vil ikke bli syk.. kan ikke legge meg heller for nå kommer snart reprisen av hotel cæsar *hihi* litt hekta.. får ta med meg varmepose i sengen og legge meg tidlig.. nå skal jeg trøste meg med litt snop 0 Siter
Gjest midia Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Huff da. Det er nok en kraftig forkjølelse du har fått. Influesa bruker å gjøre visitt etter jul Jeg har hatt samme jeg også og flere jeg kjenner, mange av de har vært friske 1 uke eterpå for så å få det en gang til! slapp av du og kos deg med dol så blir du nokbedre om noen dager 0 Siter
Speak Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Velkommen etter. Jeg har vært full an snørr og gørr i en uke nå.... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har vært syk i noen dager nå, helt pyton. Det eneste som hjelper er ro og diverse remedier som halsdrops, paracet. Influensa har du nok ikke, det er ikke sesong for det nå. God bedring! 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1191577830' post='3689147] Jeg har vært syk i noen dager nå, helt pyton. Det eneste som hjelper er ro og diverse remedier som halsdrops, paracet. Influensa har du nok ikke, det er ikke sesong for det nå. God bedring! nei er nok ikke flunsa, er bedre i dag.. har problemer med bihulene så det setter seg fort der... kommer vel tilbake til kvelden.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.