Gå til innhold

influensa :(

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87
Skrevet

esja meg.... har vært litt frem og tilbake med formen siste mnd, men i dag smalt det skikkelig, for ca to timer siden faktisk :( ble skikkelig tett i nesen og vondt i bihulene, og er skikkelig uggen og lemster i kroppen.. huff vil ikke bli syk.. kan ikke legge meg heller for nå kommer snart reprisen av hotel cæsar :) *hihi* litt hekta..

får ta med meg varmepose i sengen og legge meg tidlig.. nå skal jeg trøste meg med litt snop :)

Skrevet

Huff da. Det er nok en kraftig forkjølelse du har fått. Influesa bruker å gjøre visitt etter jul :)

Jeg har hatt samme jeg også og flere jeg kjenner, mange av de har vært friske 1 uke eterpå for så å få det en gang til!

slapp av du og kos deg med dol så blir du nokbedre om noen dager :)

Skrevet

Velkommen etter. Jeg har vært full an snørr og gørr i en uke nå....

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har vært syk i noen dager nå, helt pyton. Det eneste som hjelper er ro og diverse remedier som halsdrops, paracet.

Influensa har du nok ikke, det er ikke sesong for det nå.

God bedring!

Gjest Vekten87
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1191577830' post='3689147]

Jeg har vært syk i noen dager nå, helt pyton. Det eneste som hjelper er ro og diverse remedier som halsdrops, paracet.

Influensa har du nok ikke, det er ikke sesong for det nå.

God bedring!

nei er nok ikke flunsa, er bedre i dag.. har problemer med bihulene så det setter seg fort der... kommer vel tilbake til kvelden..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...