Gjest ny i jobb Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 når jeg som vernepleier har 320.000 kr i årslønn? jeg snakker da om kveldsvakter (ikke natt) og jobb hver 3. helg (helgetillegg). Har ikke funnet ut selv etter å ha prøvd å finne info om dette. Jeg jobber i helse nord (stat). Hvordan fungerer dette med tillegg med tanke på klokkeslett ovs? Regnes tilleggene etter ansiennitet? takker for svar 0 Siter
Elbereth Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har i alle fall kr 27,- i helgetillegg, og 41,- i kvelds-/nattillegg. Regner med at det er det samme for alle i kommunene. Kanskje Spekter/NAVO har andre satser, altså sykehus/staten. 0 Siter
Elbereth Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har i alle fall kr 27,- i helgetillegg, og 41,- i kvelds-/nattillegg. Regner med at det er det samme for alle i kommunene. Kanskje Spekter/NAVO har andre satser, altså sykehus/staten. Kveldstillegget starter fra kl 1700 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.