Gå til innhold

Koble til strekkodeleser...hvordan??

Gjest Kanskje noen som kan gi tips her?

Anbefalte innlegg

Gjest Kanskje noen som kan gi tips her?
Skrevet

Hei, jeg skal innstallere en strekkodeleser på jobben, men vet ikke hvordan...skal den kobles til tastaturet..?? Må jeg innstallere et program eller noe?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Sansynligvis til 'hjernen' (harddisken).

''Sansynligvis til 'hjernen' (harddisken).''

Svært lite sansynlig. Er ikke mye som kobles til harddisken på en PC. :-D

Skrevet

Jeg gjetter på at det står i bruksanvisningen til strekkodeleseren. :o) Men siden det er du som spør så skal jeg gå inn på sjefens kontor og sjekke der, orker ikke sjekke her for da må jeg krype inn i skranken...

Det går en ledning fra leseren og en fra tastaturet, disse to går sammen i en liten boks (ser ut som den ledningen fulgte med strekkodeleseren) som så har en kabel som går inn i tastaturinngangen bak på maskina.

Skrevet

Sansynligvis til 'hjernen' (harddisken).

veldig lite sannsynlig....

Gjest Kanskje noen osv...
Skrevet

Jeg gjetter på at det står i bruksanvisningen til strekkodeleseren. :o) Men siden det er du som spør så skal jeg gå inn på sjefens kontor og sjekke der, orker ikke sjekke her for da må jeg krype inn i skranken...

Det går en ledning fra leseren og en fra tastaturet, disse to går sammen i en liten boks (ser ut som den ledningen fulgte med strekkodeleseren) som så har en kabel som går inn i tastaturinngangen bak på maskina.

Takker for svar. Skal prøve det i morgen på jobben.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...