Gjest magnus42 Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Noen her som vet hva som skjer om man blir langtidssykmeldt uten å ha jobbet de første fire ukene som gjør at man har rett til sykepenger? Får man ikke sykepenger i det hele tatt, eller får man sykepenger etter å ha vært ansatt i fire uker (selv om man har vært sykmeldt i deler av denne tiden)? Kanskje et dumt spm, men jeg lurer veldig på det her... 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 sjekk ut www.nav.no der vil du finne svar vil jeg tro.. 0 Siter
Gjest magnus42 Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 sjekk ut www.nav.no der vil du finne svar vil jeg tro.. Ja, jeg har sjekket nav sine sider... Men jeg er fortsatt usikker på om jeg har krav på sykepenger etter at ansettelsestiden har passert fire uker, når jeg har vært sykmeldt den siste delen av disse fire ukene... Er ikke så god på å sette meg inn i sånne ting;-) 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Ja, jeg har sjekket nav sine sider... Men jeg er fortsatt usikker på om jeg har krav på sykepenger etter at ansettelsestiden har passert fire uker, når jeg har vært sykmeldt den siste delen av disse fire ukene... Er ikke så god på å sette meg inn i sånne ting;-) det jeg tror er riktig er at når du har vært ansatt i e mnd så er det jobben som betaler første 16 dagene. er du sykemeldt blir det trukket fra prøvetiden din. så hvis du har jobbet der i 4 uker ogvært sykemeldt under noen av disse så kommer du under en mnd og det er ikke jobben som betaler de første 16 dagene.. har jeg forstått riktig? 0 Siter
Gjest magnus42 Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 det jeg tror er riktig er at når du har vært ansatt i e mnd så er det jobben som betaler første 16 dagene. er du sykemeldt blir det trukket fra prøvetiden din. så hvis du har jobbet der i 4 uker ogvært sykemeldt under noen av disse så kommer du under en mnd og det er ikke jobben som betaler de første 16 dagene.. har jeg forstått riktig? Men jeg trodde ikke man har krav på sykepenger om man sykmeldes før den første mnd er passert?... Men takk for svar! Jeg er visst håpløs! 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Men jeg trodde ikke man har krav på sykepenger om man sykmeldes før den første mnd er passert?... Men takk for svar! Jeg er visst håpløs! jeg mener du har det. men ikke jobben som betaler da. du får fra trygdekontoret. ring nav i morgen, de kan gi deg et skikkelig svar du e ikke håpløs 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.