Gå til innhold

Karin Fossums "Elskede Poona"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har lest denne?

Jeg ble akkurat ferdig med den, jeg synes boka var god, men føler meg usedvanlig snytt for en avslutning. Det var noen blanke sider bak i boka, og jeg var sikker på at det var feil i trykken....

Har hun skrevet noen oppfølger til denne boka?

Jeg har god fantasi, men vet ikke om jeg synes det er så morsomt å avslutte romaner sånn på egenhånd.

Skrevet

Det er nok sånn den slutter, ja. Men jeg mener å huske at jeg skjønte ut fra slutten hvem som _egentlig_ hadde gjort det uten at det ble sagt med rene ord. I hvertfall hvem _jeg_ mente måtte ha gjort det.

Skrevet

Det er nok sånn den slutter, ja. Men jeg mener å huske at jeg skjønte ut fra slutten hvem som _egentlig_ hadde gjort det uten at det ble sagt med rene ord. I hvertfall hvem _jeg_ mente måtte ha gjort det.

Gikk ikke den på tv? mener det var en slik Sejerepisode?

Skrevet

Gikk ikke den på tv? mener det var en slik Sejerepisode?

Jeg vet ikke om den har gått på TV, jeg har bare lest boka. Men det er riktig at det er en Konrad Sejer-krim.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg vet ikke om den har gått på TV, jeg har bare lest boka. Men det er riktig at det er en Konrad Sejer-krim.

Den gikk på tv for et-to år siden. Gikk flere Sejer-episoder da.

Jeg har også lest boka, og mener jeg skjønte hvem som var morderen, men det har jeg jo såklart glemt nå *dårlig hukommelse*

Gjest xbellax
Skrevet

grusom bok, fantastisk irriterende slutt. Holt og Lindell vet å servere krim. Fossum er dyktig hun men krim er ikke det beste hun gjør for å si det sånn.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1191523547' post='3688708]

Jeg har også lest boka, og mener jeg skjønte hvem som var morderen, men det har jeg jo såklart glemt nå *dårlig hukommelse*

Jeg har også glemt hvem det var, men det var en av de litt perifere personene tror jeg.

Skrevet

Husker jeg også ble forbanna på den avslutningen. Husker faktisk ikke noe som helst av boka nå - bare at jeg følte meg snytt!

Skrevet

Jeg har også glemt hvem det var, men det var en av de litt perifere personene tror jeg.

Det var vel han som kaltes Mode, han med bowlingkula i bilen..

Likevel erger den slutten meg fremdeles..

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1191523547' post='3688708]

Mener at jeg skjønner hvem morderen er jeg også, men jeg ville så gjerne vite litt om hvordan det gikk med de andre personene.

Søsteren som hadde ligget så lenge i koma f.eks..

Irriterende! ;)

Skrevet

Det var vel han som kaltes Mode, han med bowlingkula i bilen..

Likevel erger den slutten meg fremdeles..

Ja, han var det! Den slutten irriterte meg også! Syns det lå for mange løse tråder igjen. Samme med den siste til Anne B Ragde, hva slags slutt var nå det da??? Ble nesten sur da jeg kom til slutten!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...