Speak Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Å gå på skole, og å gjøre det så bra som du gjør det er nok en fulltidsjobb. Men dersom du ønsker å ha litt å rutte med kan du godt jobbe litt kveld/helg/ferier. Du sier at du jobber to kvelder i uka. Om det er snakk om en time eller to så er ikke det veldig mye. Om det er 3-4 timer hver kveld to ganger i uka, så synes jeg det er holder. Hva med å heller fokusere på å ha feriejobber så du kan tjene litt ekstra? Vet ikke helt om det er helt rettferdig at mora di skal betale for dine fritidsinteresser. Burde ikke kveldsjobbing/feriejobbing gjøre deg selvforsynt? 0 Siter
mrxx Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 ''Hvis det er slik du fremstiller det så må jeg si jeg er imponert over deg.'' Det kan jo være et meget nyttig forbehold! :-) Hehe, ja jeg tenkte også det. 0 Siter
Sofline Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg mener så absolutt ikke du bør jobbe mer, men jeg synes heller ikke moren din skal sponse dine byturer, pizzakvelder hos vennene og bukser i 1000 kr-klassen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.