Gjest PellaII Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hei alle sammen jeg satt her og koset meg med nettet så fant jeg plutselig et gammelt innlegg, fra februar, som jeg hadde lagt inn angående happy ending. Det var rart å lese at jeg var så røyksugen. For det har jeg faktisk glemt - at jeg hadde slike røykesug. Og faktisk er jeg fremdeles HELT RØYKFRI. Det har hjulpet meg kollossalt. Om det er Happy Ending eller min mentale tilstand som har hjulpet meg igjennom dette er vel litt uklart for jeg tror at den mentale innstillinger er mer enn halve jobben. Og ja, ..."om det var alt" - det var faktisk det. Og tror du ikke på det, ja så virker du ikke klar for å slutte. Jeg teller hverken måneder, dager eller timer siden sist jeg røyket. Jeg er SÅ FERDIG MED DET! Hadde aldri trodd at det skulle være så deilig å slutte. Så deilig det er å vite at jeg overvant det behovet. For meg virker ingenting umulig lenger. Anbefaler alle å slutte - det gir en utrolig mestringsfølelse!!!!! Lykke til alle sammen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/287393-happy-ending-ii-happy-ending/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.