Gå til innhold

HAPPY ENDING II = happy ending

Anbefalte innlegg

Gjest PellaII

Hei alle sammen

jeg satt her og koset meg med nettet så fant jeg plutselig et gammelt innlegg, fra februar, som jeg hadde lagt inn angående happy ending.

Det var rart å lese at jeg var så røyksugen. For det har jeg faktisk glemt - at jeg hadde slike røykesug. Og faktisk er jeg fremdeles HELT RØYKFRI. Det har hjulpet meg kollossalt.

Om det er Happy Ending eller min mentale tilstand som har hjulpet meg igjennom dette er vel litt uklart for jeg tror at den mentale innstillinger er mer enn halve jobben. Og ja, ..."om det var alt" - det var faktisk det. Og tror du ikke på det, ja så virker du ikke klar for å slutte.

Jeg teller hverken måneder, dager eller timer siden sist jeg røyket. Jeg er SÅ FERDIG MED DET! Hadde aldri trodd at det skulle være så deilig å slutte. Så deilig det er å vite at jeg overvant det behovet. For meg virker ingenting umulig lenger.

Anbefaler alle å slutte - det gir en utrolig mestringsfølelse!!!!!

Lykke til alle sammen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287393-happy-ending-ii-happy-ending/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...