Lillemus Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har vært på mammografi i dag og fant ut at mine pupper er som skapt for akkurat det! De kan hales og dras i og skvises ut til uante lengder! ) *Ruller dem sammen igjen og putter dem på plass i bh'n* 0 Siter
Elbereth Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Herre verden. Skulle ha vært på noe sånt jeg også, men innbiller meg at det er vondt. Ser jo helt grusomt ut! Men jeg er jo kanskje som deg, bare å "rulle utover" )) 0 Siter
Nellie Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Hehe! Blir man innkalt til dette forresten? Hvor gamle er vi i såfall når vi blir innkalt, begynner vel å nærme seg for meg og... 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 Herre verden. Skulle ha vært på noe sånt jeg også, men innbiller meg at det er vondt. Ser jo helt grusomt ut! Men jeg er jo kanskje som deg, bare å "rulle utover" )) Neida, det var ikke vondt. Litt ubehagelig, men det tar jo bare noen sekunder på hvert bilde (4 bilder, to av hvert bryst), ingen verdens ting å grue seg for. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 Hehe! Blir man innkalt til dette forresten? Hvor gamle er vi i såfall når vi blir innkalt, begynner vel å nærme seg for meg og... Nei, dette må du sørge for selv. Min mor døde av brystkreft for 3,5 år siden, derfor gjør jeg dette nå og jevnlig i årene som kommer. Jeg tror ellers man anbefaler kvinner over 40 (?) å ta mammografi, men det finner du nok mer info om på nettet. 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 haha, du kan få sagt det Mine blir ikke så lange når de drar i dem, så jeg synes det er litt vondt. hehe morsomt med deg 0 Siter
fresja Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Hehe! Blir man innkalt til dette forresten? Hvor gamle er vi i såfall når vi blir innkalt, begynner vel å nærme seg for meg og... Etter fylte 50 får man innkalling til mammografi hvert annet år. Her i Hordaland kommer det en mammografibuss. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Herre verden. Skulle ha vært på noe sånt jeg også, men innbiller meg at det er vondt. Ser jo helt grusomt ut! Men jeg er jo kanskje som deg, bare å "rulle utover" )) Jeg syns det var ganske vondt. Men jeg tok det like før mensen og hadde opphovna (?) kjertler. Og mine pupper er _ikke_ skapt for haling og draing. 0 Siter
Helmi Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Herre verden. Skulle ha vært på noe sånt jeg også, men innbiller meg at det er vondt. Ser jo helt grusomt ut! Men jeg er jo kanskje som deg, bare å "rulle utover" )) Det er ubehagelig, ikke vondt. Tar bare noen sekunder. Men det er jo en absurd situasjon når et fremmed mannfolk lemper mine digre bryster hit og dit Her har vi nemlig en mannlig radiograf på det private instituttet..... skulle gjerne hatt en kvinnelig ansatt til dette, jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Det er ubehagelig, ikke vondt. Tar bare noen sekunder. Men det er jo en absurd situasjon når et fremmed mannfolk lemper mine digre bryster hit og dit Her har vi nemlig en mannlig radiograf på det private instituttet..... skulle gjerne hatt en kvinnelig ansatt til dette, jeg. *Humrer* Jeg hadde en søt, ung kvinne som skivset puppene mine rundt omkring i maskina. ) Å vifte med puppene foran vilt fremmede er ikke det morsomste jeg gjør nei, men når jeg tenker på det som kan være alternativet om jeg ikke tar mammografi så gjør jeg det gjerne. 0 Siter
Helmi Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 *Humrer* Jeg hadde en søt, ung kvinne som skivset puppene mine rundt omkring i maskina. ) Å vifte med puppene foran vilt fremmede er ikke det morsomste jeg gjør nei, men når jeg tenker på det som kan være alternativet om jeg ikke tar mammografi så gjør jeg det gjerne. Nemlig. Min mor fikk brystkreft i 45-års alderen. Men hun er en av de heldige som fikk dette konstatert tidlig, ble operert og ble frisk. Hun blir 75 om en måned... 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Nemlig. Min mor fikk brystkreft i 45-års alderen. Men hun er en av de heldige som fikk dette konstatert tidlig, ble operert og ble frisk. Hun blir 75 om en måned... Min mor fikk tilfeldigvis påvist en kul i brystet på mammografi da hun var 64 (?). De fjernet brystet og gjorde det de kunne, men hun døde halvannen mnd etter sin 66-årsdag, dessverre. 0 Siter
Gjest ung og undrende.. Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 *Humrer* Jeg hadde en søt, ung kvinne som skivset puppene mine rundt omkring i maskina. ) Å vifte med puppene foran vilt fremmede er ikke det morsomste jeg gjør nei, men når jeg tenker på det som kan være alternativet om jeg ikke tar mammografi så gjør jeg det gjerne. "som skviset puppene rundt om kring i maskina" Eller noe sånt, siterte vel ikke helt riktig. Men jeg har bittesmå pupper, fyller ikke engang en a-cup. De er jo ikke akkurat store nok til å "bli skviset rundt om kring". Men puppestørrelsen burde vel ikke ha noe å si? Ble litt nervøs for om jeg ikke får tatt sånn undersøkelse jeg nå.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Skrevet 7. oktober 2007 "som skviset puppene rundt om kring i maskina" Eller noe sånt, siterte vel ikke helt riktig. Men jeg har bittesmå pupper, fyller ikke engang en a-cup. De er jo ikke akkurat store nok til å "bli skviset rundt om kring". Men puppestørrelsen burde vel ikke ha noe å si? Ble litt nervøs for om jeg ikke får tatt sånn undersøkelse jeg nå.. Om det vil gi problemer vet jeg ikke, men jeg tipper det går bra jeg, de kommer jo ikke nærmere kroppen hos meg heller enn hos deg. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Som du kan skrive!!!! Kom med et gapskratt, så min kjære våknet opp fra sofaen :-) Men du skriver om et viktig tema. I Fædrlandsvennen en av dagene var det intervju med ei på 44 som har brystkreft med spredning. Og hun har to barn på "vår skole" - barna mine kjenner trolig disse barna.... Begynte å grine da jeg leste artikkelen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.