Gå til innhold

Jenter liker ikke snille gutter?

Anbefalte innlegg

Jeg er litt lei av å høre at jenter/kvinner går for drittsekkene. Selvfølgelig er det noen som gjør det, ofte med seriøse problemer i forhold til forståelse av hva kjærlighet er, men det er også noen menn som gjør samme feilen. Da med spesielt dramatiske og ofte kontrollerende kvinner.

Faktisk mener jeg at de guttene/mennene som sutrer over at de ikke får kvinner fordi de er for snille, rett og slett heller lider under at de er kjedelige og svake. Ett av mine tidligere forhold var med en sånn fyr, det var som å ha en hundehvalp i perioder. Han utfordret meg ikke og selv om det unektelig var søtt at han var så snill, så var det aldri interessant eller spennende.

Nå er jeg sammen med en som behandler meg svært bra og snill mot meg, men han er samtidig utfordrende, spennende og interessant. Han har masse egne meninger, elsker å diskutere og er selvsikker.

Det er -slike- menn kvinner vil ha, i alle fall de kvinnene jeg kjenner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287410-jenter-liker-ikke-snille-gutter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tzatziki1365380058

Jeg mener at mange jenter går for drittsekkene, jo. Ikke nødvendigvis de ekstreme som drikker og slår, men menn som tenker mer på seg selv og sine egne interesser enn på folk rundt seg. Og menn som ser på kvinner som "trofe". Eller som er veldig selvsikre, og skal ha rett uansett. Eller som feks sier til damene sine at "nå må du jammen barbere leggene dine" - hva i alle dager har de med det å gjøre...(!) Også har vi de som er så utrolig spennende og barske, masse interesser og flotte som fy - men bare det - veldig lite dybde i dem.

Og jeg er helt uenig i at snill = kjedelig. Finnes sikkert de også, men jeg har truffet veldig få av den typen. Det er mange som tror at stille = kjedelig, også. Stort sett stemmer ikke det heller.

Jeg mener at mange jenter går for drittsekkene, jo. Ikke nødvendigvis de ekstreme som drikker og slår, men menn som tenker mer på seg selv og sine egne interesser enn på folk rundt seg. Og menn som ser på kvinner som "trofe". Eller som er veldig selvsikre, og skal ha rett uansett. Eller som feks sier til damene sine at "nå må du jammen barbere leggene dine" - hva i alle dager har de med det å gjøre...(!) Også har vi de som er så utrolig spennende og barske, masse interesser og flotte som fy - men bare det - veldig lite dybde i dem.

Og jeg er helt uenig i at snill = kjedelig. Finnes sikkert de også, men jeg har truffet veldig få av den typen. Det er mange som tror at stille = kjedelig, også. Stort sett stemmer ikke det heller.

Jeg lurer veldig på hvor dere finner disse kvinnene som går for drittsekkene (om man ser bort fra psykopat + kone). Alle kan jo bli lurt en liten stund av noen som kan snakke for seg, det har skjedd med meg, men jeg er da heller ikke interessert når jeg innser at de er selvopptatte og ikke bryr seg om meg.

Forøvrig synes jeg det finnes svært få betydelig selvopptatte og ensporede mennesker i verden, i forhold til alle de andre man møter på.

At alle snille menn er kjedelige mente jeg slettes ikke :) Jeg har en snill en nå også, og jeg beskrev da ikke han slik. Men jeg mener bestemt at de som syter om at kvinnene de vil ha bare går for drittsekkene kanskje burde ta en titt på seg selv og kanskje også jentene de ønsker å være sammen med.

Så er det spørs om du snakker om jenter eller kvinner? Grensa er jo litt utflytende, men det er stor forskjell på jenter på 17-19 år og de som er voksne.

Jeg har prøvd litt av hvert, men endte opp med en som er snill og ganske stille i store forsamlinger. Men det betyr ikke at han er kjedelig for det. Han er jo ikke stille hjemme. Selv om han er snill er an ingen tøffel, kan ikke forstå at det egntlig skal henge sammen i det hele tatt.

Ellers var jeg sammen med en som ikke ble regna som snill da jeg var 17-19 år. Han drakk altfor mye og satt i fengsel pga vold flere ganger. Men han gjorde aldri meg noe. Faktisk så var han mere tøffel enn han jeg endte opp med.

Så folk som regnes som snille av samfunnet trenger nok ikke være det innenfor husets fire vegger. F.eks finns det "verdens beste familiefedre" som viser seg å ha seksuellt misbrukt sine barn i alle år. Han jeg var sammen med ble regnet som veldig slem, men var snill som ett lam overfor meg.

Annonse

Jeg liker snille gutter. Det er ingen motsetning mellom å være snill, og å ha en sterk personlighet.

Der har du et godt poeng, men som mange kvinner ikke ser eller skjønner noe av. En mann kan være veldig snill, men tøff nok likevel når det røyner på.

Ja, det er slik min mann er. Utrolig snill- men meget tøff når det trenges. :-)

''Ja, det er slik min mann er. Utrolig snill- men meget tøff når det trenges. :-)''

Min og. ;o) Eksen min også for den del. Har alltid likt de snille og gode gutta best jeg.

Enig, enig. Jeg liker snille gutter, ikke slemme. Det er en STOR forskjell mellom å være totalt uinteressant/kjedelig og det å være slem. Samtidig har jeg noen kompiser som synes å være for snille til å bli noens kjærester. De har masse gående for seg, og er kreative fyrer, men av en eller annen grunn er de ikke "spennende" nok. Rare greier. Kanskje de føler at å gå litt ekstra, for å få den gnisten, gjør dem "slemme"?

tzatziki1365380058

Jeg lurer veldig på hvor dere finner disse kvinnene som går for drittsekkene (om man ser bort fra psykopat + kone). Alle kan jo bli lurt en liten stund av noen som kan snakke for seg, det har skjedd med meg, men jeg er da heller ikke interessert når jeg innser at de er selvopptatte og ikke bryr seg om meg.

Forøvrig synes jeg det finnes svært få betydelig selvopptatte og ensporede mennesker i verden, i forhold til alle de andre man møter på.

At alle snille menn er kjedelige mente jeg slettes ikke :) Jeg har en snill en nå også, og jeg beskrev da ikke han slik. Men jeg mener bestemt at de som syter om at kvinnene de vil ha bare går for drittsekkene kanskje burde ta en titt på seg selv og kanskje også jentene de ønsker å være sammen med.

Jeg kjenner mange i RL som får for drittsekkene. Ikke de ekstreme, men de litt barnslige, egoistiske.

Her på dol trenger man ikke lese lenge for å skjønne at en god del jenter går for drittsekkene og lever i forhold som ligger laaaaaaaaangt unna det jeg en gang hadde vurdert å akseptere. Men vet jo ikke hvor sant alt er av det som blir skrevet her inne.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...