pekkaline Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg sendte en melding til en tlf som var slått av i går, og lurer på om den kan ha blitt mottatt eller ikke. Mobilen var slått på i går kveld ca kl 21, og jeg sendte sms i tolvtiden på dagen..... 0 Siter
....AV Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg vet ikke hvor lenge sms-meldinger venter, men det er i hvertfall noen dager. Når vi er på hytta er vi uten mobildekning og når vi kommer tilbake til sivilisasjonen er det alltid meldinger fra flere dager som tikker inn. 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Jeg vet ikke hvor lenge sms-meldinger venter, men det er i hvertfall noen dager. Når vi er på hytta er vi uten mobildekning og når vi kommer tilbake til sivilisasjonen er det alltid meldinger fra flere dager som tikker inn. Takk! Da regner jeg med at beskjeden er mottatt Ikke verdens undergang om den ikke når frem, da hadde jeg jo ringt heller. Men greit å vite 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 På min gamle telefon kunne jeg stille inn hvor lenge den skulle prøve å sende før den ga opp. Den kunne stilles inn på 1 time, 3 timer, 6 timer og helt til meldingen ble sendt tror jeg. Så det kommer vel an på telefonen som sender? Men det er godt mulig at dagens mobiltelefoner som standard sender helt til meldingen kommer fram. 0 Siter
....AV Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 På min gamle telefon kunne jeg stille inn hvor lenge den skulle prøve å sende før den ga opp. Den kunne stilles inn på 1 time, 3 timer, 6 timer og helt til meldingen ble sendt tror jeg. Så det kommer vel an på telefonen som sender? Men det er godt mulig at dagens mobiltelefoner som standard sender helt til meldingen kommer fram. Meldingen blir sendt fra telefonen selv om ikke den blir mottatt av mottakeren. Den blir liggende på teleoperatørens sms-server enn viss tid for å vente på at mottakertelefonen får dekning eller blir slått på. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 En ukes tid, vil jeg tro. Er i alle fall snakk om ganske mange dager. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Takk! Da regner jeg med at beskjeden er mottatt Ikke verdens undergang om den ikke når frem, da hadde jeg jo ringt heller. Men greit å vite Sett opp telefonen din til å vise om meldinger har kommet frem, da slipper du lure på sånt. :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Skrevet 7. oktober 2007 Sett opp telefonen din til å vise om meldinger har kommet frem, da slipper du lure på sånt. :-) Takk, ja det skal vel gå. Som jeg har det nå så viser den bare melding sendt. Prøver å finne den løsningen til neste gang jeg skal sende en " viktig" meldning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.