pekkaline Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Med enkle "grep" kan man glede noen. Gi en blomst til en du mener fortjener den, eller ring personen. Lag en kake til dine kjære? Uansett hva du gjør, ha ei god helg!! :) 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Fin oppfordring! Ha en god helg du også, pekkaline! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Veldig koselig oppfordring Jeg skal lage middag til brødrene mine i dag og i morgen tar jeg med lillemann til Reptilparken i Oslo sammen med venner. Søndag skal vi treffe stemor og pappa. Tror det blir en fin helg 0 Siter
astridny Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Hei. Vi skal kose oss med fårikål hos svigers idag. Imorra skal vi lage lasagne og invitere ett vennepar av oss. Så da blir det lasagne og en god film på stor lerret. Så det blir en kjempe koselig helg. Hva skal du gjøre da pekkaline for at det skal bli en fin helg..? 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Skrevet 7. oktober 2007 Hei. Vi skal kose oss med fårikål hos svigers idag. Imorra skal vi lage lasagne og invitere ett vennepar av oss. Så da blir det lasagne og en god film på stor lerret. Så det blir en kjempe koselig helg. Hva skal du gjøre da pekkaline for at det skal bli en fin helg..? Jeg (familien) har vært avsted på hyttetur, og hadde med meg kusina mi og sønnen, og jeg føler at jeg gav dem alle en fin opplevelse. Vi har hatt en god helg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.