Gjest guadalope Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har vært forelsket en stund i en mann, og nå har jeg innsett at det blir ikke noe mellom oss. Jeg har en del kontakt med han, og vi er gode venner. det vil jeg fortsette med. Hva skal jeg gjøre til å glemme han? dvs. glemme forelskelsen og bare være glad i han som person. Går det an eller hva kan jeg gjøre? Er litt desperat nå. Ønsker å få noe annet ut av livet enn kjærlighetssorg og håpløse drømmer. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg tror det vil kreve avstand i en periode om du skal ha sjans til å komme over forelskelsen. 0 Siter
Speak Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Tror det er vanskelig. Har selv prøvd det i 15 år uten å lykkes. Har nå brutt all kontakt ettersom det bare gjør vondt... 0 Siter
Gjest guadalope Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg tror det vil kreve avstand i en periode om du skal ha sjans til å komme over forelskelsen. Jeg så han sist i april, og snakket med han to ganger på tlf. i juli. Ellers har vi hatt en del mailkontakt. Den geografiske avstanden mellom oss er stor. Kanskje ser jeg han til jul. Slik har det vært lenge. Jeg glemmer ikke forelskelsen likevel, og jeg vil ikke miste vennskapet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.