Gå til innhold

Jeg må glemme han

Anbefalte innlegg

Gjest guadalope
Skrevet

Jeg har vært forelsket en stund i en mann, og nå har jeg innsett at det blir ikke noe mellom oss.

Jeg har en del kontakt med han, og vi er gode venner. det vil jeg fortsette med. Hva skal jeg gjøre til å glemme han? dvs. glemme forelskelsen og bare være glad i han som person. Går det an eller hva kan jeg gjøre? Er litt desperat nå. Ønsker å få noe annet ut av livet enn kjærlighetssorg og håpløse drømmer.

Skrevet

Jeg tror det vil kreve avstand i en periode om du skal ha sjans til å komme over forelskelsen.

Skrevet

Tror det er vanskelig. Har selv prøvd det i 15 år uten å lykkes. Har nå brutt all kontakt ettersom det bare gjør vondt...

Gjest guadalope
Skrevet

Jeg tror det vil kreve avstand i en periode om du skal ha sjans til å komme over forelskelsen.

Jeg så han sist i april, og snakket med han to ganger på tlf. i juli. Ellers har vi hatt en del mailkontakt. Den geografiske avstanden mellom oss er stor. Kanskje ser jeg han til jul. Slik har det vært lenge. Jeg glemmer ikke forelskelsen likevel, og jeg vil ikke miste vennskapet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...