Glimtipper Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Kjæresten kommer -endelig- på besøk neste fredag, etter to måneders fravær. Langdistanseforhold er ikke så ille som det virker, det er ti ganger verre Jeg har lyst til å finne på noe spesielt for han den første kvelden. Vi har tullet litt om at vi burde gå på en skikkelig date, men siden vi ikke har barnefri før lørdag, så må det være noe vi kan gjøre hjemme etter at ungen er i seng. De siste to månedene har vært tøffe, vi har kranglet/diskutert en del fordi jeg har mye stress i livet mitt akkurat nå, men han har vært støttende og involvert hele veien. Han er flink til å skrive og har skrevet de fineste ting til meg, spilt inn seg selv som synger til meg (desto mer sjarmerende siden han faktisk ikke har talent i den retningen), sendt meg blomster og brukt mye penger på å ringe meg. Han hadde bursdag i går og den vil jeg gjerne feire på et vis. Jeg tenkte jeg skulle lage en ekstra god middag, selvfølgelig. Men hva kan det være? Aller helst burde jeg kunne gjøre så mye som mulig på forhånd. Flyet hans lander på ettermiddagen, så er det hjem med barn, få i ungen litt kveldsmat, så leggetid. Etter det vil jeg aller helst ikke tilbringe to timer på kjøkkenet. Noen tips? Selv om jeg gjerne skulle kjøpt noe fint til han, så har jeg veldig lite penger denne måneden. Sexy undertøy på meg vet jeg er et ønske, men jeg tror jeg må se over hva jeg har og håpe jeg slipper å kjøpe noe nytt. Noe annet jeg kan gjøre, lage, skrive? Eller noe billig jeg kan kjøpe? Det blir jo veldig personlig om det ikke skal koste mye, men alle forslag mottas med takk. Sitter litt fast akkurat nå. I tillegg vil jeg helst ha noen andre små overraskelser. Tenkte jeg skulle lage en CD med alle sangene som betyr noe for oss (heh, vi har mange allerede) som vi kan høre på mens han er her og som han kan ta med seg hjem når han må dra igjen (urk, vil ikke tenke på akkurat -det- nå...). Noen andre forslag til søte småting som viser hvor mye jeg verdsetter han? Alle innspill er velkomne 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Det trenger ikke være så voldsomt vet du, det han ønsker seg aller mest når ungen er i seng er _deg_. ) Sexy undertøy og en massasjeolje som ikke lukter for sterkt eller for feminint (nei, jeg har ingen tips, skulle gjerne hatt det selv!) og du trenger ikke tenke mer på hva dere skal gjøre... ;o) Heldiggrisen! Kos dere skikkelig da! 0 Siter
Gjest Det er moro å overraske Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har gledet min kjære med dikt som er laget spesiellt til ham. Jeg kjøper sånne fine, spesielle ark på bokhandleren (eller Nille og Euro Pris) dikter og skriver det ut på dette fine papiret. Du må jo måle pynten som gjerne er på disse arkene slik at du får korrekt marg på utskriften, og farger på bokstavene bør harmonere med farger på arket. Jeg tenker på stikkord som passer ham eller forholdet vårt eller mine følelser for ham og dikter i veg (akkurat det trengs jo litt diktersjel for å få til da) Dette pent gjort i en enkel ramme eller bare satt i glass har vært satt kjempestor pris på her iallefall. Utover det så hadde jeg som du selv sier gravd dypt i skuffene for å finne det mest sexye jeg hadde. (det kan jo være boddyer, babydoller etc. også det) og gitt ham en sexy masasje. En skikkelig kroppsmasasje hvor jeg ikke berører kjønnsorganet på lange tider for så å konsentrere meg bare om den badet i olje pleier å være et skikkelig triumfkort her 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Det trenger ikke være så voldsomt vet du, det han ønsker seg aller mest når ungen er i seng er _deg_. ) Sexy undertøy og en massasjeolje som ikke lukter for sterkt eller for feminint (nei, jeg har ingen tips, skulle gjerne hatt det selv!) og du trenger ikke tenke mer på hva dere skal gjøre... ;o) Heldiggrisen! Kos dere skikkelig da! Massasjeolje, ja! Det hadde jeg helt glemt Takk for tipset 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har gledet min kjære med dikt som er laget spesiellt til ham. Jeg kjøper sånne fine, spesielle ark på bokhandleren (eller Nille og Euro Pris) dikter og skriver det ut på dette fine papiret. Du må jo måle pynten som gjerne er på disse arkene slik at du får korrekt marg på utskriften, og farger på bokstavene bør harmonere med farger på arket. Jeg tenker på stikkord som passer ham eller forholdet vårt eller mine følelser for ham og dikter i veg (akkurat det trengs jo litt diktersjel for å få til da) Dette pent gjort i en enkel ramme eller bare satt i glass har vært satt kjempestor pris på her iallefall. Utover det så hadde jeg som du selv sier gravd dypt i skuffene for å finne det mest sexye jeg hadde. (det kan jo være boddyer, babydoller etc. også det) og gitt ham en sexy masasje. En skikkelig kroppsmasasje hvor jeg ikke berører kjønnsorganet på lange tider for så å konsentrere meg bare om den badet i olje pleier å være et skikkelig triumfkort her Jeg er veldig glad i å skrive, men dikt på engelsk eller fransk (han er britisk og bor i Frankrike) er kanskje ikke verdens enkleste jobb. Men kanskje jeg kan få til noe, jeg har jo en uke på meg Godt tips, du virker som en koselig kjæreste å ha Sexy undertøy og massasjeolje er notert. Han er utrolig flink til å massere, så jeg er litt flau over mine kunnskaper, men det meste kjennes vel godt ut når man har olje og to måneders fravær å støtte seg til 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har gledet min kjære med dikt som er laget spesiellt til ham. Jeg kjøper sånne fine, spesielle ark på bokhandleren (eller Nille og Euro Pris) dikter og skriver det ut på dette fine papiret. Du må jo måle pynten som gjerne er på disse arkene slik at du får korrekt marg på utskriften, og farger på bokstavene bør harmonere med farger på arket. Jeg tenker på stikkord som passer ham eller forholdet vårt eller mine følelser for ham og dikter i veg (akkurat det trengs jo litt diktersjel for å få til da) Dette pent gjort i en enkel ramme eller bare satt i glass har vært satt kjempestor pris på her iallefall. Utover det så hadde jeg som du selv sier gravd dypt i skuffene for å finne det mest sexye jeg hadde. (det kan jo være boddyer, babydoller etc. også det) og gitt ham en sexy masasje. En skikkelig kroppsmasasje hvor jeg ikke berører kjønnsorganet på lange tider for så å konsentrere meg bare om den badet i olje pleier å være et skikkelig triumfkort her Tusen takk for svar, forresten 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg er veldig glad i å skrive, men dikt på engelsk eller fransk (han er britisk og bor i Frankrike) er kanskje ikke verdens enkleste jobb. Men kanskje jeg kan få til noe, jeg har jo en uke på meg Godt tips, du virker som en koselig kjæreste å ha Sexy undertøy og massasjeolje er notert. Han er utrolig flink til å massere, så jeg er litt flau over mine kunnskaper, men det meste kjennes vel godt ut når man har olje og to måneders fravær å støtte seg til ''men det meste kjennes vel godt ut når man har olje og to måneders fravær å støtte seg til ;)'' Tro meg - du trenger ikke olje engang... ;o) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Det trenger ikke være så voldsomt vet du, det han ønsker seg aller mest når ungen er i seng er _deg_. ) Sexy undertøy og en massasjeolje som ikke lukter for sterkt eller for feminint (nei, jeg har ingen tips, skulle gjerne hatt det selv!) og du trenger ikke tenke mer på hva dere skal gjøre... ;o) Heldiggrisen! Kos dere skikkelig da! Forresten tror jeg det finnes helt nøytral massasjeolje. Jeg foretrekker i grunnen den, for alt annet gir meg utslett på grunn av mengden parfyme. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 ''men det meste kjennes vel godt ut når man har olje og to måneders fravær å støtte seg til ;)'' Tro meg - du trenger ikke olje engang... ;o) Jeg tror kanskje det største problemet blir å holde ut til ungen er i seng. Leggetid klokka 4! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Jeg trenger fremdeles tips til mat, om noen her er flinke til sånt. Jeg tror forøvrig han liker det meste, men han er ikke så glad i fisk. 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Massasjeolje, ja! Det hadde jeg helt glemt Takk for tipset Hva med aa lage middag til dere(etter at ungen er i seng og sovnet) i bare sexy undertoy? Kanskje det blir litt for kinkig....hmm...Mulig middagen ikke blir ferdig heller da...Har hort det er flere menns onsker akkurt dette,men de er forskjellig! Tenn levende lys,masasje er jo en sikker slager:-) 0 Siter
morsan Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg trenger fremdeles tips til mat, om noen her er flinke til sånt. Jeg tror forøvrig han liker det meste, men han er ikke så glad i fisk. Er det nå man skal foreslå kjøttkaker og rekecocktail? ;-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Hva med aa lage middag til dere(etter at ungen er i seng og sovnet) i bare sexy undertoy? Kanskje det blir litt for kinkig....hmm...Mulig middagen ikke blir ferdig heller da...Har hort det er flere menns onsker akkurt dette,men de er forskjellig! Tenn levende lys,masasje er jo en sikker slager:-) Hm... Sexy idè, men da tror jeg jammen vi forblir sultne, ja Takk for tips 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Er det nå man skal foreslå kjøttkaker og rekecocktail? ;-) Og en persilledusk? 0 Siter
morsan Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Og en persilledusk? Aftenen blir fullkommen!! Men var det ikke noe spesielt tilbehør som jeg har glemt?? Kålstuing eller noe slikt? *glemsk* 0 Siter
Hugmee Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg trenger fremdeles tips til mat, om noen her er flinke til sånt. Jeg tror forøvrig han liker det meste, men han er ikke så glad i fisk. Har ikke forslag til sexy mat desverre - men om du skal gjøre det enkelt uten å stå så mye på kjøkkenet lag noe i form. Altså ting som skal stekes i stekovnen. Da kan du gjøre alt klart før du reiser for å hente han og bare sette formen i ovnen i passe tid før dere skal spise. Finnes mange kyllingretter du kan lage, eller lasagne - sikkert masse kjøttretter også. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Har ikke forslag til sexy mat desverre - men om du skal gjøre det enkelt uten å stå så mye på kjøkkenet lag noe i form. Altså ting som skal stekes i stekovnen. Da kan du gjøre alt klart før du reiser for å hente han og bare sette formen i ovnen i passe tid før dere skal spise. Finnes mange kyllingretter du kan lage, eller lasagne - sikkert masse kjøttretter også. Ja, det var en veldig god idè Jeg kan bare lage en lasagne, trenger ikke nødvendigvis være sexy mat. Vil bare vise meg fram som husmor Takker for tips 0 Siter
tigeralv Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Forresten tror jeg det finnes helt nøytral massasjeolje. Jeg foretrekker i grunnen den, for alt annet gir meg utslett på grunn av mengden parfyme. Bebi olje eller bebiolje gele:) Fins ikke parfyme eller noe som helst slags tilsettningstoffer...Knallbra å bruke...Sverger kunn til det:) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Aftenen blir fullkommen!! Men var det ikke noe spesielt tilbehør som jeg har glemt?? Kålstuing eller noe slikt? *glemsk* Kålstuing og tyttebær, kanskje? 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Er det nå man skal foreslå kjøttkaker og rekecocktail? ;-) Og nelliker! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.