Gå til innhold

Nedlastinger på iTunes - kan de brennes på cd?

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

har ikke greid dette med noen sanger..

Gjest Persille
Skrevet

Ja, du må bare rename filene til noe som kan brennes - f.eks mp3 (tror Itunes har mp4?).

Åpne filene i explorer, kopier og rename - så kan du brenne.

Alternativt kan du åpne dem i Mediaplayer om jeg ikke husker helt feil, og brenne derfra...

spyrothedragon
Skrevet

Ja, du må bare rename filene til noe som kan brennes - f.eks mp3 (tror Itunes har mp4?).

Åpne filene i explorer, kopier og rename - så kan du brenne.

Alternativt kan du åpne dem i Mediaplayer om jeg ikke husker helt feil, og brenne derfra...

Er ikke de kopibeskyttet eller noe? Sånn at de ikke kan gjøres om, mulig det har skjedd noe siden jeg sist sjekket som er lenge siden.

Skrevet

Jeg har brent massevis av cd-er fra iTunes.

Skrevet

Jepp, det kan du. Men du får ikke brent i iTunes det som allerede ligger inne på iPoden og ikke i selve iTunes-biblioteket.

Gjest Persille
Skrevet

Er ikke de kopibeskyttet eller noe? Sånn at de ikke kan gjøres om, mulig det har skjedd noe siden jeg sist sjekket som er lenge siden.

Jo, men du får brent dem ut på cd - iom at du har kjøpt musikken på I-tunes (andre er jo i mp3-format) så har du rett til å bruke den hvor du vil, dermed måtte de åpne for det.

Men; du får ikke endret format på dem.

Når du har brent kan du rippe cd'n tilbake til pc'n - og da vil mediaplayer automatisk spørre om du vil endre til lesbart format.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...