Gjest this is a signature Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 har ikke greid dette med noen sanger.. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Ja, du må bare rename filene til noe som kan brennes - f.eks mp3 (tror Itunes har mp4?). Åpne filene i explorer, kopier og rename - så kan du brenne. Alternativt kan du åpne dem i Mediaplayer om jeg ikke husker helt feil, og brenne derfra... 0 Siter
spyrothedragon Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Ja, du må bare rename filene til noe som kan brennes - f.eks mp3 (tror Itunes har mp4?). Åpne filene i explorer, kopier og rename - så kan du brenne. Alternativt kan du åpne dem i Mediaplayer om jeg ikke husker helt feil, og brenne derfra... Er ikke de kopibeskyttet eller noe? Sånn at de ikke kan gjøres om, mulig det har skjedd noe siden jeg sist sjekket som er lenge siden. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har brent massevis av cd-er fra iTunes. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Jepp, det kan du. Men du får ikke brent i iTunes det som allerede ligger inne på iPoden og ikke i selve iTunes-biblioteket. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Er ikke de kopibeskyttet eller noe? Sånn at de ikke kan gjøres om, mulig det har skjedd noe siden jeg sist sjekket som er lenge siden. Jo, men du får brent dem ut på cd - iom at du har kjøpt musikken på I-tunes (andre er jo i mp3-format) så har du rett til å bruke den hvor du vil, dermed måtte de åpne for det. Men; du får ikke endret format på dem. Når du har brent kan du rippe cd'n tilbake til pc'n - og da vil mediaplayer automatisk spørre om du vil endre til lesbart format. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.