Glimtipper Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 http://www.youtube.com/watch?v=2ryYYCe8qg4 Vi som ikke tror må jo bare bli "frelst"... 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Som kristen maa jeg si at jeg blir skeptisk til dette...Ogsaa de ikke-kristne sikkert...Merkelig opplegg...Men bare Gud vet om dette er rett, og om det er fra Han.... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Som kristen maa jeg si at jeg blir skeptisk til dette...Ogsaa de ikke-kristne sikkert...Merkelig opplegg...Men bare Gud vet om dette er rett, og om det er fra Han.... Følelsen av å bli frelst er svært ekte hos disse menneskene, men det er kun Derren Browns manipulasjon. Jeg synes det sier sitt om såkalt "frelse". 0 Siter
adelie Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Følelsen av å bli frelst er svært ekte hos disse menneskene, men det er kun Derren Browns manipulasjon. Jeg synes det sier sitt om såkalt "frelse". Tror det var skuespill, jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.