Gå til innhold

Bordvaskemaskin

Anbefalte innlegg

Gjest Dr Grey:o)
Skrevet

Noen som vet hvor man får kjøpt en bitteliten vaskemaskin, sånn lien en til å ha på benken.

Ikke oppvaskemaskin altså, men til å vaske klær i...

Skrevet

Finnes det? Kan ikke helt se for meg at det er praktisk på noen måte, det må da bli fryktelig mange vask med en så liten maskin?

Skrevet

Finnes det? Kan ikke helt se for meg at det er praktisk på noen måte, det må da bli fryktelig mange vask med en så liten maskin?

Skal ikke ha den hjemme da:o)

Skal ha den på jobben, hvor vi er avhengig av å vaske to t skjortestørrelser hver dag...

Mener jeg har sett at det finnes noe slikt en eller annen gang.

Skrevet

Skal ha den på jobben, hvor vi er avhengig av å vaske to t skjortestørrelser hver dag...

Skrevet

Moren min har en liten vaskemaskin på hytta. Men den står ikke på noen benk; det tror jeg ikke er lurt. Hvis den ikke står helt i vater når den sentrifugerer, kan den begynne å flytte på seg, og du vil vel ikke at den skal hoppe ned av benken?

Maskinen er mange år gammel, og jeg aner ikke hvor den er kjøpt.

Skrevet

Vaske to t-skjorter hver dag? Og det trenger du en vaskemaskin til? Har du aldri hørt om Bio Tex og håndvask?

Skrevet

Vaske to t-skjorter hver dag? Og det trenger du en vaskemaskin til? Har du aldri hørt om Bio Tex og håndvask?

Det står jo 'vi', så hun har sikkert noen kolleger...;-)

Skrevet

Jeg har ihvertfall sett veldig smale vaskemaskiner på Elkjøp, kanskje det kunne være noe?

Skrevet

Det står jo 'vi', så hun har sikkert noen kolleger...;-)

Kanskje det er mannfolker. :-)

De vet jo ikke om slikt. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...