Gå til innhold

Historien om Marit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som husker den? Var selv her inne på den tiden og fulgte med på innleggene hennes. Det var en veldig trist historie, men tenkte å lese den igjen for den skulle bli tatt vare på ble det sagt. Tror det var i 98 eller 99.

Skrevet

Hva gikk det i?

Det var en jente som fikk svulst på hjernen. Hun skrev innlegg her helt til hun døde. Hadde også ei lita jente..

Skrevet

Den hjalp ikke!

Veldig synd hvis den er fjernet. Den skulle bli her på dol ble det sagt av Christian Anker den gang.

Skrevet

Ja, den husker jeg, det var en hjerteskjærende historie!

Synd om den er blitt fjernet herfra.

Skrevet

Veldig synd hvis den er fjernet. Den skulle bli her på dol ble det sagt av Christian Anker den gang.

Nå har jo ikke Christian vært her på en god stund så det er vel mulig den er fjernet alikevel.

Skrevet

Det er ikke så lenge siden den ble fjernet. Jeg lurer på om det var sist det var omlegging her? Mener å huske at vi ble informert om at de tok den bort.

Skrevet

Den hjalp ikke!

Den gikk visst med i dragsuget under siste omlegging, vil jeg tro. :(

Skrevet

Husker den ja, men om den ligger her lenger det vet jeg ikke.

Skrevet

Hvordan gikk det med Tjorven, som hadde tatt vare på den historien? Har ikke hørt fra henne på flere år heller... :-(

Skrevet

Hvordan gikk det med Tjorven, som hadde tatt vare på den historien? Har ikke hørt fra henne på flere år heller... :-(

Husker Tjorven, men har ikke sett henne her inne på årevis jeg heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...