Lillemus Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Isabella og Bjørn ettellerannet. Jeg var ikke helt enig i det, men ettersom jeg nekter å bruke penger på å stemme så kan jeg vel ikke klage. ) 0 Siter
Gjest Suppe heter jeg Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Isabella og Bjørn ettellerannet. Jeg var ikke helt enig i det, men ettersom jeg nekter å bruke penger på å stemme så kan jeg vel ikke klage. ) Hvem mente du skulle gå videre? 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Bjørn Johan og Isabella Helt enig i at Isabella gikk videre, men tror jeg ville hatt med han med gitaren som sang Desperado. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Hvem mente du skulle gå videre? Vi heiet på Bent og Anne Lene vi. 0 Siter
Gjest vellllldigidolinteresertjegg Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 HUff, verre neste gang syns jeg, da er både Timian og Glenn i ilden og di skal konkurere mot datteren til Tor Endresen som noen sier at skal være veldig flink...Er det noen her som har lagt merke til denne Anne Sophie?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.