musikeren Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Jaja, så har jeg kjørt i fylla igjen. Ikke så veldig lanbgt da. Og ikke så veldig vfull heller. Og ingen purk å se. juhu! :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Godt det gleder deg, det gleder ikke meg! Håper du blir tatt neste gang... 0 Siter
musikeren Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Skrevet 6. oktober 2007 Godt det gleder deg, det gleder ikke meg! Håper du blir tatt neste gang... Sod off. 0 Siter
Gjest Det var en gang. Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Det er mange steder i dette landet der det er fullt forsvarlig å kjøre med mer enn 0,00001 i promille. Jeg var i bryllup på landet i Sverige, og de lo godt av at jeg var motstander av promillekjøring. Dette betyr derimot ikke at man kan kjøre når man er full! Min erfaring er at jeg synes det er lurest å kjøre i "fylla" etter 1 øl, (for å kjøpe mer) og etter 10 øl. (For å komme hjem). Konklusjon: Hvis man mener man er kjørbar etter mer enn en øl. Så er man ikke det. Allièr deg med en som stanser deg neste gang. Jeg jobber selv med saken. Heldigvis har det bare skjedd en gang. 0 Siter
frosken Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Er du i ferd med å utvikle en atferdsforstyrrelse? Et visst element av oppmerksomhetssøkende atferd? God helg:-) 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 hvorfor forteller du dette til oss DOL - folk...? tror ikke det er så manger som bryr seg... 0 Siter
Gjest Who I am? - In your dreams Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Ja, du som jobber som lærer er jo virkelig et godt forbilde for barna. 0 Siter
musikeren Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Skrevet 6. oktober 2007 Er du i ferd med å utvikle en atferdsforstyrrelse? Et visst element av oppmerksomhetssøkende atferd? God helg:-) Hehe. Antagelig. God hælj sjæl;-) 0 Siter
musikeren Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Skrevet 6. oktober 2007 Det er mange steder i dette landet der det er fullt forsvarlig å kjøre med mer enn 0,00001 i promille. Jeg var i bryllup på landet i Sverige, og de lo godt av at jeg var motstander av promillekjøring. Dette betyr derimot ikke at man kan kjøre når man er full! Min erfaring er at jeg synes det er lurest å kjøre i "fylla" etter 1 øl, (for å kjøpe mer) og etter 10 øl. (For å komme hjem). Konklusjon: Hvis man mener man er kjørbar etter mer enn en øl. Så er man ikke det. Allièr deg med en som stanser deg neste gang. Jeg jobber selv med saken. Heldigvis har det bare skjedd en gang. Nei, smart er det vel ikke. Men promillenivå, rådende trafikkforhold og kjøreturens lengde kan være svært formildende etter min mening... :-) 0 Siter
musikeren Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Skrevet 6. oktober 2007 hvorfor forteller du dette til oss DOL - folk...? tror ikke det er så manger som bryr seg... Hvorfor skrive innlegg her inne i det hele tatt, egentlig? Dust. 0 Siter
Gjest knarp Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Mener å huske fra tidligere innlegg at du er en av de kuuuuule sosialistene som liker å slenge dritt om alle i Frp. Brikkene faller på plass :-) 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Nei, smart er det vel ikke. Men promillenivå, rådende trafikkforhold og kjøreturens lengde kan være svært formildende etter min mening... :-) Ikke særlig rart at du er en notorisk fyllekjører...selv etter å ha blitt edru? står du for galskapen. 0 Siter
musikeren Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Skrevet 6. oktober 2007 Mener å huske fra tidligere innlegg at du er en av de kuuuuule sosialistene som liker å slenge dritt om alle i Frp. Brikkene faller på plass :-) Gode SV'ere svinger gjerne seidelen. Det har da aldri vært noen hemmelighet? 0 Siter
musikeren Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Skrevet 6. oktober 2007 Ikke særlig rart at du er en notorisk fyllekjører...selv etter å ha blitt edru? står du for galskapen. Galskap? Har du sett deg sjøl i speilet? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Galskap? Har du sett deg sjøl i speilet? Ja galskap. Kjøring i fylla er GALSKAP. Mer den alkoskadde hjernen din ikke skjønte? 0 Siter
musikeren Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Skrevet 6. oktober 2007 Ja galskap. Kjøring i fylla er GALSKAP. Mer den alkoskadde hjernen din ikke skjønte? Du kjenner meg godt, skjønner jeg? Mener du kjøring etter en halvliter er galskap også? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Du kjenner meg godt, skjønner jeg? Mener du kjøring etter en halvliter er galskap også? Selvsagt blir det verre jo mer man har drikker. Whats your point? Btw. Prøver du inbille oss at du skriver så snøvlete etter en halvliter? http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=3689549 0 Siter
nick Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Gisp! Vi vet at kjøring med 0,25 promille er ren galskap, og alle som sniffer på ei flaske før kjøring bør sperres inn på livstid! Jeg kjørte i fylla i to år, og da snakker vi om å kjøre ned på puben, fylle opp med 6-7 halvlitere for deretter å kjøre hjem. Jeg kræsjet nesten aldri, så dette var ikke noe å mase om. I Norge gjør jeg ikke sånt noe. Å bli hudflettet for lavpromille er ikke noe jeg ønsker å utsette meg for. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.