Gå til innhold

Kjørt i fylla igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, så har jeg kjørt i fylla igjen. Ikke så veldig lanbgt da. Og ikke så veldig vfull heller. Og ingen purk å se. juhu! :-)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

12

• mrxx

4

• nick

3

• Velouria

2

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

Godt det gleder deg, det gleder ikke meg! Håper du blir tatt neste gang...

Skrevet

Godt det gleder deg, det gleder ikke meg! Håper du blir tatt neste gang...

Sod off.

Gjest Det var en gang.
Skrevet

Det er mange steder i dette landet der det er fullt forsvarlig å kjøre med mer enn 0,00001 i promille. Jeg var i bryllup på landet i Sverige, og de lo godt av at jeg var motstander av promillekjøring. Dette betyr derimot ikke at man kan kjøre når man er full! Min erfaring er at jeg synes det er lurest å kjøre i "fylla" etter 1 øl, (for å kjøpe mer) og etter 10 øl. (For å komme hjem).

Konklusjon: Hvis man mener man er kjørbar etter mer enn en øl. Så er man ikke det.

Allièr deg med en som stanser deg neste gang. Jeg jobber selv med saken. Heldigvis har det bare skjedd en gang.

Skrevet

Er du i ferd med å utvikle en atferdsforstyrrelse? Et visst element av oppmerksomhetssøkende atferd?

God helg:-)

Gjest Vekten87
Skrevet

hvorfor forteller du dette til oss DOL - folk...? tror ikke det er så manger som bryr seg...

Gjest Who I am? - In your dreams
Skrevet

Ja, du som jobber som lærer er jo virkelig et godt forbilde for barna.

Skrevet

Er du i ferd med å utvikle en atferdsforstyrrelse? Et visst element av oppmerksomhetssøkende atferd?

God helg:-)

Hehe. Antagelig.

God hælj sjæl;-)

Skrevet

Det er mange steder i dette landet der det er fullt forsvarlig å kjøre med mer enn 0,00001 i promille. Jeg var i bryllup på landet i Sverige, og de lo godt av at jeg var motstander av promillekjøring. Dette betyr derimot ikke at man kan kjøre når man er full! Min erfaring er at jeg synes det er lurest å kjøre i "fylla" etter 1 øl, (for å kjøpe mer) og etter 10 øl. (For å komme hjem).

Konklusjon: Hvis man mener man er kjørbar etter mer enn en øl. Så er man ikke det.

Allièr deg med en som stanser deg neste gang. Jeg jobber selv med saken. Heldigvis har det bare skjedd en gang.

Nei, smart er det vel ikke. Men promillenivå, rådende trafikkforhold og kjøreturens lengde kan være svært formildende etter min mening... :-)

Skrevet

hvorfor forteller du dette til oss DOL - folk...? tror ikke det er så manger som bryr seg...

Hvorfor skrive innlegg her inne i det hele tatt, egentlig?

Dust.

Skrevet

Mener å huske fra tidligere innlegg at du er en av de kuuuuule sosialistene som liker å slenge dritt om alle i Frp.

Brikkene faller på plass :-)

Skrevet

Nei, smart er det vel ikke. Men promillenivå, rådende trafikkforhold og kjøreturens lengde kan være svært formildende etter min mening... :-)

Ikke særlig rart at du er en notorisk fyllekjører...selv etter å ha blitt edru? står du for galskapen.

Skrevet

Mener å huske fra tidligere innlegg at du er en av de kuuuuule sosialistene som liker å slenge dritt om alle i Frp.

Brikkene faller på plass :-)

Gode SV'ere svinger gjerne seidelen. Det har da aldri vært noen hemmelighet?

Skrevet

Ikke særlig rart at du er en notorisk fyllekjører...selv etter å ha blitt edru? står du for galskapen.

Galskap? Har du sett deg sjøl i speilet?

Skrevet

Galskap? Har du sett deg sjøl i speilet?

Ja galskap. Kjøring i fylla er GALSKAP.

Mer den alkoskadde hjernen din ikke skjønte?

Skrevet

Ja galskap. Kjøring i fylla er GALSKAP.

Mer den alkoskadde hjernen din ikke skjønte?

Du kjenner meg godt, skjønner jeg?

Mener du kjøring etter en halvliter er galskap også?

Skrevet

Gisp! Vi vet at kjøring med 0,25 promille er ren galskap, og alle som sniffer på ei flaske før kjøring bør sperres inn på livstid!

Jeg kjørte i fylla i to år, og da snakker vi om å kjøre ned på puben, fylle opp med 6-7 halvlitere for deretter å kjøre hjem.

Jeg kræsjet nesten aldri, så dette var ikke noe å mase om.

I Norge gjør jeg ikke sånt noe. Å bli hudflettet for lavpromille er ikke noe jeg ønsker å utsette meg for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...