Glimtipper Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Det blir jo mye å juble for den dagen du dreper noen. Skjerp deg. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Gisp! Vi vet at kjøring med 0,25 promille er ren galskap, og alle som sniffer på ei flaske før kjøring bør sperres inn på livstid! Jeg kjørte i fylla i to år, og da snakker vi om å kjøre ned på puben, fylle opp med 6-7 halvlitere for deretter å kjøre hjem. Jeg kræsjet nesten aldri, så dette var ikke noe å mase om. I Norge gjør jeg ikke sånt noe. Å bli hudflettet for lavpromille er ikke noe jeg ønsker å utsette meg for. LOL "Kræsjet nesten aldri" LOL 0 Siter
mrxx Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 For å si det sånn, du er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen. Etter skrivefeilene dine så tåler du lite hvis du har hatt i deg bare en halvliter. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Tenk hvilken fare du medfører for andre når du kjører i fylla!! I det du satte deg full i en bil- så "valgte" du også farligere løsning for dine medtrafikanter. Hva om noe hadde skjedd? Feks du kjørte ned et mennekse. Ville du likt å leve med det? Overskriften din sier "kjørt i fylla IGJEN". Vær så snill- SKJERP DEG. Hverken du selv eller dine medtrafikanter/medmennesker har noe å vinne på fyllekjøring. 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Det har vel ikke noe å si om det var langt eller kort. Man kjører ikke i fylla! 0 Siter
musikeren Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Skrevet 6. oktober 2007 For å si det sånn, du er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen. Etter skrivefeilene dine så tåler du lite hvis du har hatt i deg bare en halvliter. Skavvi se... mrxx snakker om skarpe kniver? Ja, den var god. 0 Siter
musikeren Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Skrevet 6. oktober 2007 Selvsagt blir det verre jo mer man har drikker. Whats your point? Btw. Prøver du inbille oss at du skriver så snøvlete etter en halvliter? http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=3689549 Jeg prøver ikke å innbille deg noen ting. Det er du som drar slutninger. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg prøver ikke å innbille deg noen ting. Det er du som drar slutninger. Hva er pointet ditt egenlig? En ting er å gjøre og skrive dumme ting i fylla, noe annet er å forsvare dumskapen etter at du (burde) ha kommet til seg selv. Får håpe årsaken er at du er på ei skikkelig rundfyll i helga. Dine holdninger og handlinger utgjør jo en fare for allmennheten mann! 0 Siter
nick Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 LOL "Kræsjet nesten aldri" LOL Vel, jeg hadde det for meg at jeg alltid skulle rygge inn til huset. Det medførte naturligvis en del bulker her og der. Alltid spennende å titte på bilen dagen derpå. Jeg kjørte hjem kl 5 en morgen etter å ha feiret den irske nasjonaldagen. Da greide jeg ikke å holde meg innefor to kjørefelt en gang. Det var litt på kanten. Svingte til høyre når jeg traff fortauskanten på den ene siden, og til venstre når Sheila begynte å gaule i panikk. 0 Siter
mrxx Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Skavvi se... mrxx snakker om skarpe kniver? Ja, den var god. Hehe, musikern, jeg vet at dette svir for deg. Du ynder å forsøke å fremstå som en gluping. 0 Siter
Velouria Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Hva om noen hadde kjørt i fylla og kjørt ned ditt 3 år gamle barn, hadde fyllekjøring vært like greit da? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 På et annet forum er det en 17-åring som skryter av at han kjører bil uten å ha lappen. Han ble nylig tatt, og får trolig 2-3 års utsettelse. Jeg skrev til ham at at de 2-3 årene uten lapp ville komme godt med, siden han i løpet av de årene ville modnes såpass at han sluttet å sette eget og andres liv i fare. Så dette var nedstemmende å lese. Det er åpenbart at ikke alle modnes med alderen. Jeg er redd jeg nå må gå tilbake og si til guttungen at det finnes godt voksne menn der ute som aldri har kommet forbi hans nivå. Synd 0 Siter
nick Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Hva om noen hadde kjørt i fylla og kjørt ned ditt 3 år gamle barn, hadde fyllekjøring vært like greit da? Tror ikke det så mange treåringer ute og dingler kl 2 om natta? 0 Siter
mrxx Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Tror ikke det så mange treåringer ute og dingler kl 2 om natta? Det er sant det, men 3 åringen kunne jo ha vært passasjer i en bil som tullingen kolliderte med. Hadde en fyllekjører kjørt ihjel mitt barn hadde jeg gått på jakt. 0 Siter
musikeren Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Skrevet 7. oktober 2007 Hehe, musikern, jeg vet at dette svir for deg. Du ynder å forsøke å fremstå som en gluping. Forsøker? :-) Du har høye tanker om deg sjøl. Det vel noe med mangel på innsikt å gjøre. 0 Siter
musikeren Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Skrevet 7. oktober 2007 På et annet forum er det en 17-åring som skryter av at han kjører bil uten å ha lappen. Han ble nylig tatt, og får trolig 2-3 års utsettelse. Jeg skrev til ham at at de 2-3 årene uten lapp ville komme godt med, siden han i løpet av de årene ville modnes såpass at han sluttet å sette eget og andres liv i fare. Så dette var nedstemmende å lese. Det er åpenbart at ikke alle modnes med alderen. Jeg er redd jeg nå må gå tilbake og si til guttungen at det finnes godt voksne menn der ute som aldri har kommet forbi hans nivå. Synd Amen:-) Hvorfor er du forresten så hard mot meg? Du er ikke sånn mot noen andre. 0 Siter
Gjest Who I am? - In your dreams Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Forsøker? :-) Du har høye tanker om deg sjøl. Det vel noe med mangel på innsikt å gjøre. *Himler med øynene* 0 Siter
mrxx Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Forsøker? :-) Du har høye tanker om deg sjøl. Det vel noe med mangel på innsikt å gjøre. Hehe, musikern, du prøver og prøver. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Amen:-) Hvorfor er du forresten så hard mot meg? Du er ikke sånn mot noen andre. Det er min måte å flørte på ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.