Gå til innhold

Kjørt i fylla igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir jo mye å juble for den dagen du dreper noen.

Skjerp deg.

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

12

• mrxx

4

• nick

3

• Velouria

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gisp! Vi vet at kjøring med 0,25 promille er ren galskap, og alle som sniffer på ei flaske før kjøring bør sperres inn på livstid!

Jeg kjørte i fylla i to år, og da snakker vi om å kjøre ned på puben, fylle opp med 6-7 halvlitere for deretter å kjøre hjem.

Jeg kræsjet nesten aldri, så dette var ikke noe å mase om.

I Norge gjør jeg ikke sånt noe. Å bli hudflettet for lavpromille er ikke noe jeg ønsker å utsette meg for.

LOL "Kræsjet nesten aldri" LOL

Skrevet

For å si det sånn, du er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen.

Etter skrivefeilene dine så tåler du lite hvis du har hatt i deg bare en halvliter.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Tenk hvilken fare du medfører for andre når du kjører i fylla!!

I det du satte deg full i en bil- så "valgte" du også farligere løsning for dine medtrafikanter.

Hva om noe hadde skjedd? Feks du kjørte ned et mennekse. Ville du likt å leve med det?

Overskriften din sier "kjørt i fylla IGJEN". Vær så snill- SKJERP DEG. Hverken du selv eller dine medtrafikanter/medmennesker har noe å vinne på fyllekjøring.

Gjest god helg
Skrevet

Det har vel ikke noe å si om det var langt eller kort.

Man kjører ikke i fylla!

Skrevet

For å si det sånn, du er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen.

Etter skrivefeilene dine så tåler du lite hvis du har hatt i deg bare en halvliter.

Skavvi se... mrxx snakker om skarpe kniver? Ja, den var god.

Skrevet

Jeg prøver ikke å innbille deg noen ting. Det er du som drar slutninger.

Hva er pointet ditt egenlig?

En ting er å gjøre og skrive dumme ting i fylla, noe annet er å forsvare dumskapen etter at du (burde) ha kommet til seg selv.

Får håpe årsaken er at du er på ei skikkelig rundfyll i helga.

Dine holdninger og handlinger utgjør jo en fare for allmennheten mann!

Skrevet

LOL "Kræsjet nesten aldri" LOL

Vel, jeg hadde det for meg at jeg alltid skulle rygge inn til huset. Det medførte naturligvis en del bulker her og der. Alltid spennende å titte på bilen dagen derpå.

Jeg kjørte hjem kl 5 en morgen etter å ha feiret den irske nasjonaldagen. Da greide jeg ikke å holde meg innefor to kjørefelt en gang. Det var litt på kanten. Svingte til høyre når jeg traff fortauskanten på den ene siden, og til venstre når Sheila begynte å gaule i panikk.

Skrevet

Skavvi se... mrxx snakker om skarpe kniver? Ja, den var god.

Hehe, musikern, jeg vet at dette svir for deg. Du ynder å forsøke å fremstå som en gluping.

Skrevet

Hva om noen hadde kjørt i fylla og kjørt ned ditt 3 år gamle barn, hadde fyllekjøring vært like greit da?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

På et annet forum er det en 17-åring som skryter av at han kjører bil uten å ha lappen. Han ble nylig tatt, og får trolig 2-3 års utsettelse. Jeg skrev til ham at at de 2-3 årene uten lapp ville komme godt med, siden han i løpet av de årene ville modnes såpass at han sluttet å sette eget og andres liv i fare.

Så dette var nedstemmende å lese. Det er åpenbart at ikke alle modnes med alderen. Jeg er redd jeg nå må gå tilbake og si til guttungen at det finnes godt voksne menn der ute som aldri har kommet forbi hans nivå. Synd :(

Skrevet

Hva om noen hadde kjørt i fylla og kjørt ned ditt 3 år gamle barn, hadde fyllekjøring vært like greit da?

Tror ikke det så mange treåringer ute og dingler kl 2 om natta?

Skrevet

Tror ikke det så mange treåringer ute og dingler kl 2 om natta?

Det er sant det, men 3 åringen kunne jo ha vært passasjer i en bil som tullingen kolliderte med.

Hadde en fyllekjører kjørt ihjel mitt barn hadde jeg gått på jakt.

Skrevet

Hehe, musikern, jeg vet at dette svir for deg. Du ynder å forsøke å fremstå som en gluping.

Forsøker? :-)

Du har høye tanker om deg sjøl. Det vel noe med mangel på innsikt å gjøre.

Skrevet

På et annet forum er det en 17-åring som skryter av at han kjører bil uten å ha lappen. Han ble nylig tatt, og får trolig 2-3 års utsettelse. Jeg skrev til ham at at de 2-3 årene uten lapp ville komme godt med, siden han i løpet av de årene ville modnes såpass at han sluttet å sette eget og andres liv i fare.

Så dette var nedstemmende å lese. Det er åpenbart at ikke alle modnes med alderen. Jeg er redd jeg nå må gå tilbake og si til guttungen at det finnes godt voksne menn der ute som aldri har kommet forbi hans nivå. Synd :(

Amen:-)

Hvorfor er du forresten så hard mot meg? Du er ikke sånn mot noen andre.

Gjest Who I am? - In your dreams
Skrevet

*Himler med øynene*

Skrevet

Hehe, musikern, du prøver og prøver.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Amen:-)

Hvorfor er du forresten så hard mot meg? Du er ikke sånn mot noen andre.

Det er min måte å flørte på ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...