mgga Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Er det noen som har forslag til blandevann jeg kan bruke med vodka?Jeg vil ha en så "ren" drink som mulig.Men det blir ikke så godt med bare sprite.Er lei av battery.. Skal helst ikke bli for sur heller;) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg liker å blande appelsinjuice, vodka og snapple. Søt og frisk. 0 Siter
mgga Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Skrevet 6. oktober 2007 Jeg liker å blande appelsinjuice, vodka og snapple. Søt og frisk. Snapple har jeg faktisk aldri prøvd!Hvilken smak bruker du?Jeg er ikke så glad i appelsinjuice da.. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Snapple har jeg faktisk aldri prøvd!Hvilken smak bruker du?Jeg er ikke så glad i appelsinjuice da.. Mango og noe, tror jeg. Har ikke blandet en drink siden jeg ble gravid for tre år siden, så litt vanskelig å huske Appelsinjuicen er nødvendig, synes jeg. Ellers blir det for søtt og "tamt". Men du trenger kanskje ikke bruke så mye av den. 0 Siter
mgga Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Skrevet 6. oktober 2007 Mango og noe, tror jeg. Har ikke blandet en drink siden jeg ble gravid for tre år siden, så litt vanskelig å huske Appelsinjuicen er nødvendig, synes jeg. Ellers blir det for søtt og "tamt". Men du trenger kanskje ikke bruke så mye av den. Det var en stund siden!Kanskje på tide med en fest for din del snart? Takk for forslag iallefall! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Det var en stund siden!Kanskje på tide med en fest for din del snart? Takk for forslag iallefall! Heh, ja, du sier noe. Muligens neste helg 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg synes det er godt å blande vodka med Rose's Lime Cordial Mixer http://www.groeneleven.com/images/roses%20lime.jpg 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 jeg synes is-te er godt blandevann.. ellers kommer jeg faktisk ikke på noe.. er leeeeenge siden jeg har rørt alkohol.. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg bruker ofte sprite, og så en dæsj med likør oppi, bols blue, jordbær, eller en smak du liker. Noen ganger en dæsj sour mix, litt lime, alt etter hva jeg har. Nå har jeg gått mye over til å bruke vodka med smak, da er det ofte nok med bare sprite og en limebåt, bacardi razz, smirnoff twist apple, ja de smakene jeg liker. Twisten er god med masse knust is, og bare litt sour mix, skummelt god ;o) Tranebærjuice kan du bruke om du liker det? 0 Siter
mgga Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Skrevet 6. oktober 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1191674996' post='3689775] Jeg bruker ofte sprite, og så en dæsj med likør oppi, bols blue, jordbær, eller en smak du liker. Noen ganger en dæsj sour mix, litt lime, alt etter hva jeg har. Nå har jeg gått mye over til å bruke vodka med smak, da er det ofte nok med bare sprite og en limebåt, bacardi razz, smirnoff twist apple, ja de smakene jeg liker. Twisten er god med masse knust is, og bare litt sour mix, skummelt god ;o) Tranebærjuice kan du bruke om du liker det? Her var det mange gode forslag;) Er ikke så glad i sprit med smak i..Tenker jeg går jeg for sprite med en dæsj likør oppi! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Her var det mange gode forslag;) Er ikke så glad i sprit med smak i..Tenker jeg går jeg for sprite med en dæsj likør oppi! Jeg synes det er artig og lage drinker ) Bare pass på at du har ett noenlunde OK blandingsforhold, for mye vodka er ikke godt. Bols likørene har farge også, så da blir det litt artige drinker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.