Gjest Bekymrer1 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg hadde sex med ei jente som hadde herpes. Hun fikk det for tre år siden, men har ikke hatt utbrudd siden. Hun fortalte meg at det ikke var farlig fordi sykdommen smitter kun ved utbrudd. Jeg tenkte ikke mer på det, men etter to uker ble jeg plutselig veldig bekymret, selv om at jeg ikke hadde noen tegn til symptomer. Jeg begynte å kikke mye på penishodet, spesielt ved å trekke urinrørsåpningen noe til side for å se ned i urinrøret. Alt var som normalt. Jeg kontaktet lege 2-3 uker etter samleie og fikk bekreftet at jeg ikke var smittet. Jeg leste litt om herpes på internett og det gjorde meg bare mer bekymret og forvirra. Noen sier at det er svært vanlig å ikke få noe form for utbrudd, men andre det motsatte. Det som bekymrer meg er at jeg fikk symptomer på blærekatarr ca 3-4 uker etter samleie og har hatt dem en stund, kan dette skyldes bakterier fra hender som ikke er vasket? Jeg har også i den senere tid fått noe rødhet under penishodet. Dette klør ikke. Jeg leste følgende på nettet og ble meget bekymret: ” KAN MAN VÆRE SMITTET UTEN Å VITE DET? Ja, de fleste som er smittet med herpes vet ikke om det. Mange har ingen plager, andre har utbrudd som de tror er noe helt annet, f. eks. blærekatarr eller sopp. Derfor kan man også smitte andre uten å vite det.” Hva skal jeg gjøre? Hvem skal jeg henvende meg til? Jeg blir bare mer forvirra av å lese hva som står på de forskjellige helsesidene fordi mange sier så mye forskjellig. Har jeg herpes eller ikke? Er det mulig å finne ut om hva dette skyldes? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/287513-r%C3%B8d-ved-urinr%C3%B8r-og-under-penishode/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.