Gå til innhold

Uteblitt mens... lenge...

Anbefalte innlegg

Gjest litt redd jeg...

Hei. Jeg sluttet på p-pillen Diane tidlig i juni. Etter det har jeg bare hatt to dager med menstruasjon og det var i slutten av juli. Jeg og min kjære er i en fase hvor vi gjerne vil prøve å bli gravide, men jeg går rundt og er bekymret på grunn av uteblitt menstruasjon etter slutt på p-pillen. Jeg brukte p-pillen i drøye 5 år pg opplevde i alle de åra å ha stabil mens. Men før jeg begynte hadde jeg også meget ustabil og til tider uteblivende mens. Bør jeg være bekymret? Hvor lang tid bør det evt. gå før jeg går til lege med problemet? Bør jeg snakke med fastlege eller gynekolog? Kan dette være signal på at jeg ikke kan få barn, eller er det normalt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287520-uteblitt-mens-lenge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...