Gå til innhold

kort eller ingen ereksjon

Anbefalte innlegg

Gjest hilsen smådesperat

Hei, I nesten 3 år har jeg og samboeren min har hatt mye fin sex helt til for ca. 3 mnd siden. Vi ønsker barn, og hun sluttet på p-pillen. Etter dette har det vært en del aktivitet rundt når man tror hun har eggløsning. Men omtrent siden første forsøk, så har jeg hatt problemer med reisning. Og dersom jeg får reisning, så skal det ikke mye til før hele forsøket faller i fisk. Faktisk har jeg ikke klart å få utløsning inni henne på lenge, og det hele begynner å bli et eneste mareritt. Forsøker jeg å onanere alene, så har jeg faktisk også problemer. Akkurat som om det er skjedd noe fysisk, uten at jeg vet noen grunn til dette. Hun blir lei seg, og vil jeg skal prøve alt mulig. Jeg føler meg maktesløs, men nå vil bare ikke penis fungere. Jeg elsker henne kjempehøyt, og blir kåt av henne og har et like stort ønske om å få barn som henne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287537-kort-eller-ingen-ereksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...