Gå til innhold

hun som synger i skal vi danse

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87
Skrevet

hvordan fikk hun jobben? synger jo så utrolig falskt! huff...

Skrevet

Uff, så enig. Enkelte låter er jo bare helt forferdelig å høre på. Det er sikkert samme dame som i fjor, for da grøsset jeg også.

Gjest Vekten87
Skrevet

Uff, så enig. Enkelte låter er jo bare helt forferdelig å høre på. Det er sikkert samme dame som i fjor, for da grøsset jeg også.

samme her, arti at det er flere som har merket det.. :o)

Skrevet

samme her, arti at det er flere som har merket det.. :o)

Det blir litt sånn at jeg kun ser dansen, men når dama synger surt glemmer jeg dansen helt. *Grøss*. Nå når Pia Haraldsen danset glemte jeg helt å følge med dansetrinna, men kanskje like greit ;)

Gjest Vekten87
Skrevet

Det blir litt sånn at jeg kun ser dansen, men når dama synger surt glemmer jeg dansen helt. *Grøss*. Nå når Pia Haraldsen danset glemte jeg helt å følge med dansetrinna, men kanskje like greit ;)

hehe... hvem tror du ryker i dag a?? jeg tror esben.. men det trodde jeg sist og...

Skrevet

hehe... hvem tror du ryker i dag a?? jeg tror esben.. men det trodde jeg sist og...

Jeg tror ikke han ryker ut, for veldig mange stemmer på han. Jeg tror Pia Haraldsen ryker ut. For min del kunne han syklisten gått ut, for av en eller annen grunn liker jeg ikke han. Han ser så kald ut. Det er ingen varme i blikket hans.

Gjest Vekten87
Skrevet

Jeg tror ikke han ryker ut, for veldig mange stemmer på han. Jeg tror Pia Haraldsen ryker ut. For min del kunne han syklisten gått ut, for av en eller annen grunn liker jeg ikke han. Han ser så kald ut. Det er ingen varme i blikket hans.

synes han mørkhuda fyren er litt arti jeg, skikkelig rå på hofte vrikking.. selv hadde jeg aldri klart det...

Skrevet

synes han mørkhuda fyren er litt arti jeg, skikkelig rå på hofte vrikking.. selv hadde jeg aldri klart det...

Ja, han er digg :) Det er helt utrolig flott å se på de som har rytme i kroppen.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, han er digg :) Det er helt utrolig flott å se på de som har rytme i kroppen.

Liker også se på mennesker som danser med GOD rytme i kroppen. Nydelig.

Skrevet

''Nå når Pia Haraldsen danset glemte jeg helt å følge med dansetrinna, men kanskje like greit ;)''

Bingo. Du gikk ikke glipp av noe. Hun danser omtrent like dårlig som meg og det sier ikke lite. Jeg fatter ikke at en av dommerne mente hun hadde beina med seg denne gangen...

Skrevet

''Nå når Pia Haraldsen danset glemte jeg helt å følge med dansetrinna, men kanskje like greit ;)''

Bingo. Du gikk ikke glipp av noe. Hun danser omtrent like dårlig som meg og det sier ikke lite. Jeg fatter ikke at en av dommerne mente hun hadde beina med seg denne gangen...

Pia er også min tvilling på dansegulvet - huff, det var ekkelt å se på *fnis*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1191699369' post='3690048]

Pia er også min tvilling på dansegulvet - huff, det var ekkelt å se på *fnis*

*Flirer* Jeg begynte virkelig å lure på om jeg er totalt sveisblind da den ene dommeren nesten skrøt av fotarbeidet til Pia... Godt det er flere som er enige med meg. :o)

Skrevet

Vet ikke om det er samme dama som i fjor, men da var det Julie og hu hadde tatt hele jazzlinja med vekt på sang. Aner ikke hvem det er i år.

Skrevet

Har ikke sett på så mye i år, men nok til å si meg helt enig med deg! :-(

Gjest hakkemeråsinå
Skrevet

Har ikke sett på så mye i år, men nok til å si meg helt enig med deg! :-(

Syns dette har blitt en dum debatt. Julie, som sang fram til all kritikken kom, gjorde sitt beste. Samme kritikken fortsetter nå, eter siste sending, der det var to andre som aldeles ikke gjorde det bra.. Det var ikke hun som sang i forrige sesong heller, forresten. Men, den før det..

Skrevet

*Flirer* Jeg begynte virkelig å lure på om jeg er totalt sveisblind da den ene dommeren nesten skrøt av fotarbeidet til Pia... Godt det er flere som er enige med meg. :o)

Men Finken Jagge har fin rumpe!

Skrevet

Men Finken Jagge har fin rumpe!

Ikke så verst brøstkasse heller synes jeg! :o)

Skrevet

Ikke så verst brøstkasse heller synes jeg! :o)

I det hele tatt.

Og Esben Esther klorer seg fast. Hin må få ufattelig mange seerstemmer.

Skrevet

Syns dette har blitt en dum debatt. Julie, som sang fram til all kritikken kom, gjorde sitt beste. Samme kritikken fortsetter nå, eter siste sending, der det var to andre som aldeles ikke gjorde det bra.. Det var ikke hun som sang i forrige sesong heller, forresten. Men, den før det..

''Syns dette har blitt en dum debatt. Julie, som sang fram til all kritikken kom, gjorde sitt beste. ''

Hvis det beste ikke er godt nok, så er det naturlig at man sier fra, hva enten det gjelder TV-underholdning eller andre næringsdrivende, eller ofr den saks skyld politikk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...