Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har møtt en fyr på nettet, og han virker interessert. Så skulle vi prøves å møtes i uka, men d passet ikke for meg. Så foreslo jeg neste helg, og han sa at det kunne gå, men måtte sjekke arbeidsplanene sin først. Greit for meg.

Har jeg hørt noe? Nei. Hører nok noe, da han antageligvis har vært opptatt denne helga, men skjønner meg liksom ikke på menn da, kunne kanskje sendt en meld uansett?? Jeg sendte en i går og spurte bare sånn hyggelig åssen uka hadde vært osv. Intet svar ennå..

Er han ikke interessert likevel? Har virket det hittil men...Vi må jo treffes snart, så vi får sett om det kan være liv laga:)

Noen som har opplevd liknenede?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287544-typsik-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle treffe en fyr jeg traff på nettet en gang. Så dro jeg på hyttetur med søstrene mine og vi skulle egentlig treffes søndag kveld, men jeg var sliten og ville gjerne hjem for en dusj før jeg skulle treffe ham. Det tok han tydeligvis veldig personlig for siden hørte jeg ikke mer fra ham. Antagelig trodde han jeg fabrikerte en unnskyldning for å slippe. :o) Like greit egentlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287544-typsik-menn/#findComment-2307926
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...