Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg innviet min nye, flotte Jøtul F 371 i går kveld. Og den varmer bra, og er vakker :-) Men innimellom er det nesten helt umulig å få opp døra, uten å gjøre noen spesielle manøvre med håndtaket.

Noen som vet hva dette skyldes? Jeg er takknemlig for svar, for dette er temmelig irriterende :-(

Gjest Vekten87
Skrevet

mamma og de har også en litt teit dør, men hvis du har en slik jeg tror det er. så er det bare å finne teknikken, hå døren åpen å se hvordan det funker, hvordan låsen går..

Skrevet

mamma og de har også en litt teit dør, men hvis du har en slik jeg tror det er. så er det bare å finne teknikken, hå døren åpen å se hvordan det funker, hvordan låsen går..

Ok :-) Noen ganger går det ganske greit, og andre ganger ikke. Synes det er verre etter å ha fyrt en stund.

Det er en slik ovn:

http://www.jotul.no/content/products/ProductArticle____8087.aspx

Forbasket irritererende, i hvert fall. Enkelte ganger sitter den nesten dønn fast......

Gjest Vekten87
Skrevet

Ok :-) Noen ganger går det ganske greit, og andre ganger ikke. Synes det er verre etter å ha fyrt en stund.

Det er en slik ovn:

http://www.jotul.no/content/products/ProductArticle____8087.aspx

Forbasket irritererende, i hvert fall. Enkelte ganger sitter den nesten dønn fast......

den var stilig... er ikke slik de har.. men du kan jo øve deg litt å de om då får "teken" :o) så har du noe å gjøre på i morgen... :o)

Skrevet

den var stilig... er ikke slik de har.. men du kan jo øve deg litt å de om då får "teken" :o) så har du noe å gjøre på i morgen... :o)

Takk for det :-) Ja, jeg synes den er kjempefin:-)

Døra var ikke slik til å begynne med. Det begynte etter å ha fyrt en stund i går kveld. Jeg har trent i hele kveld, og er nå helt sår på den nederste delen av høyre pekefinger :-) Det kan jo ikke være mulig at det skal være sånn?

Skrevet

Takk for det :-) Ja, jeg synes den er kjempefin:-)

Døra var ikke slik til å begynne med. Det begynte etter å ha fyrt en stund i går kveld. Jeg har trent i hele kveld, og er nå helt sår på den nederste delen av høyre pekefinger :-) Det kan jo ikke være mulig at det skal være sånn?

Jeg syns at slik du forteller det, burde det være grunn til å klage/reklamere. Så får de sende noen ut til deg og skifte det håndtaket. Skal jo ikke være slik!

Skrevet

Jeg syns at slik du forteller det, burde det være grunn til å klage/reklamere. Så får de sende noen ut til deg og skifte det håndtaket. Skal jo ikke være slik!

Ja, dette kan umulig være riktig. Det virker som låsesystemet beatår av 2 kroker som går inn/ut ved låsing/åpning. Nå i kveld så har jeg smurt disse korkene med olivenolje, og da går det greit å åpne døra igjen. Så det virker som om det er noe som "tørker inn" under fyringen. Men det kan jo ikke være meningen at jeg skal drive å smøre disse krokene?

Ja, ja...små og store problemer på denne jord :-) Men det er jo litt ergerlig å ikke få opp døra til en ovn til 15 000 kr :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...