Gå til innhold

Skummel BMW....

Gjest redd min egen bil

Anbefalte innlegg

Gjest redd min egen bil
Skrevet

Etter å ha sett diverse dokumentarer og spøkelseri på tv-en ble jeg vettskremt i går. Gikk ut i bilen for å hente noe...en BMW 2000-modell med sentrallås. Stakk nøkkelen inni for å låse opp, men oppdagen da at bilen sto ulåst og at jeg låste i stedet. I det jeg skulle låse opp igjen...sklir begge vinduene framme ned samtidig mens jeg står på utsiden i mørket alene. Noen som har opplevd dette før? Jeg blir sjelden redd og er ganske kald i hodet....men fy f... jeg var redd når jeg måtte sette meg inn i bilen, sette nøkkelen i tenningen og få opp vinduene. Hadde vinduene sklidd ned en gang til...hadde jeg sikkert besvimt.

Skrevet

Nå må du ikke legge noe overtroisk i dette da. Det er bare elektronikken, som tuller og ikke ånder eller gjenferd som tuller med deg.

Elektronikken i en bil kan finne på mye rart. Bilene er fullspekket med utstyr og det skal lite til før noe klikker.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Nå må du ikke legge noe overtroisk i dette da. Det er bare elektronikken, som tuller og ikke ånder eller gjenferd som tuller med deg.

Elektronikken i en bil kan finne på mye rart. Bilene er fullspekket med utstyr og det skal lite til før noe klikker.

Skriver under her.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Beklager å si det, men dette er ikke spøkeri. Det er en funksjon som er innebygget i fjernkontrollen til låsen. Den virker sånn: Når man holder knappen inne lenge, så åpnes vinduene. Det er gjort, for at man på varme dager skal kunne åpne vinduene utenfra og få luftet bilen.

Bare prøv, så ser du at det er du som har kontrollen, ikke bilen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...