Gå til innhold

Hvordan linke to pc?

Gjest ikke såååå pc kyndig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gammel pc jeg tenkte jeg skulle undersøke hva var på, og kanskje bruke den som en ekstern harddisk.

Har kjøpt korrekt datakabel, usb x to for linking.

Får opp denne maskinen men går det ann på komme inn på den? Se hvordan den er, hva som er lagret av dokumenter etc? (den har vært brukt som vanlig før, inneholder win. office etc.)

Noen som har gjort dette som kan fortelle.

Har jo en gammel skjerm etc. så jeg kan jo sette sammen så jeg får den opp på "vanlig" vis, men tenke denne måten liksom virket veldig grei da.

Please.

Skrevet

Hvorfor gjøre det så komplisert? Koble opp den du vil utforske med skjerm og tastatur, så kan du jo se gjennom alt av mapper uten å tenke på å sette opp rettigheter etc.

Skrevet

Det er fordi skjerm etc. ligger et eller annet sted i garasjen fordi det var så dårlig. Hadde selve maskinen inne fordi jeg tenkte på å bruke den som en ekstern harddisk.

Og da ville jeg uansett trenge en slik "linkekabel" jeg har kjøpt nå.

Hadde håpet jeg kunne ordnet direkte gjennom denne, men det ser dårlig ut.

Skrevet

Hvorfor gjøre det så komplisert? Koble opp den du vil utforske med skjerm og tastatur, så kan du jo se gjennom alt av mapper uten å tenke på å sette opp rettigheter etc.

Det er fordi skjerm etc. ligger et eller annet sted i garasjen fordi det var så dårlig. Hadde selve maskinen inne fordi jeg tenkte på å bruke den som en ekstern harddisk.

Skrevet

Jeg tenkte at du kunne bruke skjerm etc til den nye maskina for å sjekke, jeg, men det aner meg at det kanskje dreier seg om en laptop? Uansett, om tilbehøret til den gamle er så skralt så spørs det vel hva du kan bruke selve maskina til (jeg tenker da både på dårlig lagringskapasitet og ikke minst at harddisken står i fare for å ta kvelden).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...