Gå til innhold

Så har jeg kjørt i fylla IGJEN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og denne gangen gikk det gæærnt.... Gikk heldigvis bare utover meg sjøl da. Var helt pære, og plutselig bare skjente jeg ut av veien. Bråstoppa mot en stein, og gikk på huet ut gjennom frontruta. Landa hardt, og har vel omtrent knekt hvert bein i kroppen. Er lam fra nakken og ned. Ifølge legene er det et mirakel at jeg i det hele tatt lever. Men ingen utsikter til bedring... Jaja. Jeg har bare meg sjøl å takke. Men nå har jeg lært, sjøl om det var for seint.

Skrevet

Ja, men hvis du har lært noe, så må det vel være greit!

Skrevet

Ja, men hvis du har lært noe, så må det vel være greit!

+ ;-)

Gjest tidlig søndagmorgen
Skrevet

Jeg har ikke sansen for denne type humor. Beklager.

Skrevet

Hvis du ikke har noe annet å gjøre enn å skrive idiotiske skryteinnlegg om promillekjøring, kan du jo tilbringe litt tid her: http://www.ltn.no/

Det er virkelig synd at du enda ikke er tatt - før du virkelig skader deg selv eller noen andre.

Skrevet

Håper du har lært nå. Eller aller helst, at hele innlegget bare var tull. Fyllekjøring er ikke morsomt.

Skrevet

Håper du har lært nå. Eller aller helst, at hele innlegget bare var tull. Fyllekjøring er ikke morsomt.

Har dere trodd ett sekund på disse kjørt-i-fylla-innleggene til musikeren?! *Vantro*

Skrevet

Har dere trodd ett sekund på disse kjørt-i-fylla-innleggene til musikeren?! *Vantro*

Jeg har.

Skrevet

Har bare lest dette. Skjønte jo at ikke alt var riktig, han kunne jo ikke skrevet hvis han var lam fra halsen og ned. Til mitt "forsvar" må jeg si at det er en kjent sak at jeg er godtroende og lettlurt. :- )

Hadde en sterk mistanke om at det var et forsøk på å være morsom, om enn noe mislykket for min del.

Skrevet

Tja, jeg vet ikke jeg, mange som kjører i fylla, som man i utgangspunktet ikke tror det om. Han er i alle fall dum nok til det, når han i tillegg mangler total sosial intelligens, så kan man tro det meste.

Skrevet

''Er lam fra nakken og ned''

Skal du selge ulla di?

Skrevet

Dette innlegget er nok tull. Men jeg er sikker på at han er en som synes at å kjøre med promille er i bunn og grunn greit.

Skrevet

Har bare lest dette. Skjønte jo at ikke alt var riktig, han kunne jo ikke skrevet hvis han var lam fra halsen og ned. Til mitt "forsvar" må jeg si at det er en kjent sak at jeg er godtroende og lettlurt. :- )

Hadde en sterk mistanke om at det var et forsøk på å være morsom, om enn noe mislykket for min del.

Mulig han mente å være morsom, for meg var det ikke i nærheten av å få meg til å trekke på smilebåndet engang...

Gjest Mamma Bjørn
Skrevet

Jeg har.

Du burde jo vite det. Var ikke du sammen med ham i gamle dager, og har et barn sammen med han?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Tror ikke på det du forteller. Vil heller tro du har forsøkt å spøke, men at det gikk litt feil.

Gjest Vekten87
Skrevet

sorry tok den litt for langt der.. tror nok ikke på deg i dag...

Gjest synd du ikke døde
Skrevet

om dette er sant så er det synd du ikke mistet livet!!!!!!!!!!

Gjest xbellax
Skrevet

Du skriver bra for å være lam fra nakken og ned gitt.

Skjep deg, grow up. Dette er faktisk ikke i nærheten av å være morsomt.

Og takk for forståelsen du viser de som faktisk har mistet noen i ulykker.

Skrevet

Du burde jo vite det. Var ikke du sammen med ham i gamle dager, og har et barn sammen med han?

Blander ikke du musikeren med bassisten nå? Han var forøvrig ikke sammen med Tonie han heller. :o)

Skrevet

Du skriver bra for å være lam fra nakken og ned gitt.

Skjep deg, grow up. Dette er faktisk ikke i nærheten av å være morsomt.

Og takk for forståelsen du viser de som faktisk har mistet noen i ulykker.

Trur nok folk tåler littegrann.

Og morsomt er det vel ikke... Men i det minste har jeg fått litt oppmerksomhet. Og det trenger jeg:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...