Gjest ikke greit Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg er student og leser hjemme. Er for det meste oppe om natta, sover dårlig i perioder om dagen. Hvordan skal jeg få snudd døgnrytmen og fått en ordentlig nattesøvn igjen? 0 Siter
Orio Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Første bud er at du slutter å sove på dagtid. 0 Siter
Gjest ikke greit Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Første bud er at du slutter å sove på dagtid. Det er ikke så lett. Jeg sovner hvor som helst. Er så trøtt at jeg ikke greier noenting. Problemet er at jeg prøver å våkne hele dagen, men greier det ikke. 0 Siter
Orio Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Det er ikke så lett. Jeg sovner hvor som helst. Er så trøtt at jeg ikke greier noenting. Problemet er at jeg prøver å våkne hele dagen, men greier det ikke. Hvis du ikke klarer det på egenhånd kan du snakke med fastlegen om sovemedisiner en kort periode. Det kan hjelpe deg å sove om natten, og da er det nok lettere å holde seg våken på dagtid. Men styr unna vallergan, da blir du lett trøtt om morgenen og utover dagen. :- ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.