Orio Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har hatt mer enn et døgn uten pc. Utrolig at jeg har overlevd, egentlig. Det har vært et slit, men heldigvis fikk jeg litt nødhjelp via en lånt pc i går. Jeg fikk sjekket e-posten, og hadde faktisk fått hele 4 - fire - reklamebrev i innboksen. Hadde jeg ikke fått se dem før i dag, vet jeg ikke hvordan det skulle gått. Nå er heldigvis alt ved det gamle. Kommer det flere livsviktige tilbud på helsekost og vitaminer jeg ikke kan leve uten får jeg vite det med en gang. (Hvis jeg er pålogget og sitter ved pcen.) Krisen er avblåst. Takk og pris. :- ) 0 Siter
tonie Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Hehe. Noe sier meg at du hadde hatt godt av noen uker på avvenningsklinikk;-) 0 Siter
Orio Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Skrevet 7. oktober 2007 Hehe. Noe sier meg at du hadde hatt godt av noen uker på avvenningsklinikk;-) Da måtte jeg fått med meg pcen, tror du det lar seg ordne? 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Da måtte jeg fått med meg pcen, tror du det lar seg ordne? *hehe* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.