Gå til innhold

nedsatt imunforsvar

Anbefalte innlegg

ringerikskringla
Skrevet

nå har jeg hatt 3 halsbetennelser 2 bronkitter og 3 urinveis infeksjoner siden midten av juli. får bare beskjed av legen att jeg får dårlig imunforsvar fordi jeg må ta så mye pencelin.nå var det ei av damene på legekontoret som lurte på om jeg kanskje hadde lite jern i kroppen. skal ta prøver om en uke.

noen som har hørt om dette og har noen forslag på hva jeg ta for og bli bedre

Skrevet

Ikke begynn med jerntilskudd eller noe annet før du har tatt de blodprøvene, ellers kan det bli helt feil utslag på dem.

Push ellers på fastlegen din om å få fjernet mandlene, mine sugde til seg alt som kom forbi av halsbetennelser og dritt og jeg fikk alt.

Skrevet

Har du for lite jern må du ta jerntabletter, det er ikke verre enn det. Men vent til du har tatt blodprøver for å sjekke, det er ikke bra med for mye jern heller. Det kan også være lurt å sjekke b-vitaminer. Og ta tran.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Som de andre sier, ikke ta noe før etter at jernprøver er tatt. Da kan du ta tilskudd av jern, om du trenger det.

Ellers er det vikig at du får i deg vitaminer som du trenger, kanskje ta tilskudd av dette, om du ikke får nok via maten.

Mandlene kan også vurderes og fjernes.

Når du ta så mange antibiotikakurer, kan det være lurt med probotika, slik at balansen i kroppen opprettsholdes.

ringerikskringla
Skrevet

Ikke begynn med jerntilskudd eller noe annet før du har tatt de blodprøvene, ellers kan det bli helt feil utslag på dem.

Push ellers på fastlegen din om å få fjernet mandlene, mine sugde til seg alt som kom forbi av halsbetennelser og dritt og jeg fikk alt.

Har vært hos spesialist angående fjerning av mandlene men han ville att jeg skulle få en skikkelig halsbetennelse først som han ville se.Han mente mine mandler var litt for små når jeg var frisk.

Begynner ikke med jern før prøver er tatt,tenkte mer på andre vitaminer eller kosttillskudd som kan gjøre att jeg blir bedre.

Føler jeg ikke kommer i form mellom hver pencelinkur.

Nå har jeg byttet fastlege og håper denne kan hjelpe meg så jeg blir frisk

Skrevet

Har vært hos spesialist angående fjerning av mandlene men han ville att jeg skulle få en skikkelig halsbetennelse først som han ville se.Han mente mine mandler var litt for små når jeg var frisk.

Begynner ikke med jern før prøver er tatt,tenkte mer på andre vitaminer eller kosttillskudd som kan gjøre att jeg blir bedre.

Føler jeg ikke kommer i form mellom hver pencelinkur.

Nå har jeg byttet fastlege og håper denne kan hjelpe meg så jeg blir frisk

C-vitaminer! 500-1000 mg hver dag :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...