Gå til innhold

Marianne Aulie og Aune Sand - ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At noen er villige til å betale flere hundre tusen for smøreriene til Aulie er meg en gåte - de var gyselige!

Dama sjøl er mildt sagt merkelig.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, fysj.

Helt utrolig hva som skal få mediedekning.

Gjest xbellax
Skrevet

Jeg har forsvart Aulie i lang lang tid, men herregud nå er jeg lei. Hadde det nå enda vært et budskap med dette st.hansbålet så skulle jeg vurdert det, men gud så lei jeg er av henne.... Det er fjas det hun gjør, bent frem fjas.

Skrevet

Jeg var jo og så "dis" på kino. Det var en lidelse av pinlighet....og salen satt og lo og fniste....her er mye vilje og lite kunst. å lage kunst er noe annet enn å bare å ha masse vilje....

Skrevet

Hehe, de to der er helt hinsides all fornuft! Det er så flaut å se på at det i grunnen blir en ganske interessant opplevelse:-)

Gjest Blomsterbarnet
Skrevet

Syntes det rett og slett var teit. Men hva gjør man ikke for litt oppmerksomhet? Marianne Aulie virker i alle fall gaaanske kåt på akkurat det.

Skrevet

For meg er det komplett uforståelig at de i det hele tatt får

mediedekning på tullet sitt, det eneste Aune Sand har prestert

de siste 15 åra er jo DIS...

Og Marianne Aulie er ingenting anna en Norges kitsj maler

nummer èn, at ho er ekstremt eksibisjonistisk i tillegg gjør

ikkje saken noe bedre.

Eg er drittlei både rumpa og resten av ho !

Skrevet

Fjollete spør du meg.

Marianne Aulie er noe av det dummeste menneske jeg kan tenke meg. PR-kåt dust som tar seg selv alt for selvhøytidlig.

Skrevet

Jeg skjønte ingenting av det de holdt på med ute på den holmen. De skulle ta avstand fra materialismen ble det sagt. Men folk som får seg til å brenne opp kunst for 2 mill har jeg ingen sans for. Antagelig har de begge så mye penger at 2 mill fra eller til ikke spiller noen rolle, men for min del kjenner jeg at jeg blir nesten sint!

Kunne de ikke heller solgt bildene og gitt pengene til et eller annet veldedig formål? Om ikke Aulie og Sand har bruk for 2 millioner kroner, fins det sannelig mange andre som ville hatt god bruk for pengene.

Skrevet

Jeg skjønte ingenting av det de holdt på med ute på den holmen. De skulle ta avstand fra materialismen ble det sagt. Men folk som får seg til å brenne opp kunst for 2 mill har jeg ingen sans for. Antagelig har de begge så mye penger at 2 mill fra eller til ikke spiller noen rolle, men for min del kjenner jeg at jeg blir nesten sint!

Kunne de ikke heller solgt bildene og gitt pengene til et eller annet veldedig formål? Om ikke Aulie og Sand har bruk for 2 millioner kroner, fins det sannelig mange andre som ville hatt god bruk for pengene.

Tja 2 mill....det er nå Aulie som har prissatt disse maleriene til det....om det er reelt aner ikke jeg...men om det er det så er jeg forbauset.

Skrevet

Hehe... Det samme tenkte jeg. De skulle sette fokus på alle som lider her i verden. De ville nok hjulpet mer ved å selge og gi pengene til Røde Kors.

Skrevet

Hehe... Det samme tenkte jeg. De skulle sette fokus på alle som lider her i verden. De ville nok hjulpet mer ved å selge og gi pengene til Røde Kors.

Kanskje det i virkeligheten var alle bildene de ikke har klart å få solgt, som gikk opp i røyk..? ;-)

Skrevet

Kanskje det i virkeligheten var alle bildene de ikke har klart å få solgt, som gikk opp i røyk..? ;-)

Mulig.. :-)

Skrevet

Jeg synes det er feil av dem å si at de brenner opp kunst for 2 mill. For dette er jo bare en pris hun selv har satt, og hun priser bildene sine altfor høyt. Hvem ville ha gitt så mye for det smøreriet?

Skrevet

Jeg synes det er feil av dem å si at de brenner opp kunst for 2 mill. For dette er jo bare en pris hun selv har satt, og hun priser bildene sine altfor høyt. Hvem ville ha gitt så mye for det smøreriet?

''Hvem ville ha gitt så mye for det smøreriet?''

Ihvertfall ikke jeg ;-) Var den prisen som ble sagt på God Kveld Norge av Dorthe, dette var prisen hun angivelig var tilbudt av potensielle kjøpere. Om det stemmer er vel ikke godt å si...

Skrevet

Det hadde vært langt bedre å selge maleriene og heller gi pengene til et veldedig formål, da. Men på den annen side - da hadde de ikke fått den medieoppmerksomheten... Og de to fjolsa der virker jo så PR-kåte at det holder...

Skrevet

Marianne Aulie er noe av det dummeste menneske jeg kan tenke meg. PR-kåt dust som tar seg selv alt for selvhøytidlig.

Kunne ikke vært mer enig! Jeg er møkkalei alle de annonsene hennes i Aftenposten, og i særdeleshet dem som ledsages av rumpebilde og/eller tekster ala "Kjære Statsminister, når skal kvinner bli fri?" eller "Kjære herr kulturminister, *bla bla ett-eller-annet-om kultur*"

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig! Jeg er møkkalei alle de annonsene hennes i Aftenposten, og i særdeleshet dem som ledsages av rumpebilde og/eller tekster ala "Kjære Statsminister, når skal kvinner bli fri?" eller "Kjære herr kulturminister, *bla bla ett-eller-annet-om kultur*"

Heeelt enig! Er så lei dem jeg også. Hun har begynt å provosere meg såpass mye at jeg prøver å hoppe over alle de teite artiklene om henne og alle hennes tåpelige PR-stunter. Håper andre kan gjøre det samme så sluttes det kanskje å skrive om henne. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...