ludda Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 er det noen som vet hvordan eg får fjernet en maskinvare fra vista?huske det var noe som hetet legg til/fjern maskinvare på kontrollpanelet på xp,men her finn eg bare legg til maskinvare... håper noen kan hjelpe meg.... 0 Siter
petter smart Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Du bare fjerner maskinvaren fysisk. Du trenger ikke gjøre noe i vista. Hvis jeg ikke har misforstått problemet totalt? 0 Siter
Femma Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har en link i Kontrollpanelet jeg, det står under Programmer. Ser den bare om jeg har Vistas startside i kontrollpanelet oppe. Altså, om jeg setter på Klassisk visning, så ser jeg den ikke. (tror jeg) 0 Siter
Femma Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Jo, ser den under Klassisk visning og. Du må åpne "Programmer og funksjoner". 0 Siter
birdie Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Du bare fjerner maskinvaren fysisk. Du trenger ikke gjøre noe i vista. Hvis jeg ikke har misforstått problemet totalt? Mener sikkert programvare, ikke maskinvare. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.