Gjest Valnøtt Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har fått mange svar både i tråden om samarbeid med eksen og om barnebidrag. Jeg benytter anledningen til å takke for at dere tok dere tid til å dele synspunkter med meg. Som en siste oppdatering som har mer eller mindre relevans i begge trådene, kan jeg legge til at jeg fikk brev fra NAV i går. Det viser seg at eksen hadde løyet på inntekten sin, så de har beregnet bidraget på nytt og han skal nå betale bidrag for barna. Hvilket han neppe kommer til å gjøre likevel, men jeg føler iallefall at det er en viktig prinsipiell avgjørelse. Og siden jeg da fikk bevist nok en gang at det ikke er noen vits i å prøve å tenke positivt med den karen, så dropper jeg å tenke på ham og konsentrerer meg heller om meg selv og mine. ha en riktig fin dag der ute, og takk for at dere gjør dette nettstedet interessant. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/287611-takk-til-alle-som-har-svart/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec5 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Må bare flire litt. Hva går det av sånne folk? Faren til ungen min løyg også på inntekten engang. Klarte å få satt ned bidraget til 360 kr. Dessverre ble gleden kortvarig, for jeg klagde på vedtaket. Så det ble justert opp og han måtte betale hele 800 kr i bidrag. Dessverre for han så har jeg tatt vare på alt av papirer fra nav, advokaten hans etc. Så nå sist han prøvde seg med et sprell, skrev jeg et ganske krast brev tilbake til advokaten hans. Det ble stilt gitt *ler*. Min løsning ble å ikke ha noe kontakt med han utenom mail. Vi sender lite mail til hverandre, kun i forbindelse med samvær. Så i praksis har jeg nesten ingenting å gjøre med han mer. Ute av syne ute av sinn. Jeg irriterer meg ikke lenger over han, og kan bruke energien min til ungene istedetfor. Vi skal til mekling i neste uke ang samværsavtale. Jeg har skrevet ned forslag til samværsavtale. Godtar han ikke det, får han bare gå til sak (som han ikke har råd til). Det har vært så mye kødd fra hans side, at det skal en gedigen unnskyldning til før han får særlig stemmerett. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/287611-takk-til-alle-som-har-svart/#findComment-2308312 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.