Gjest mirri x Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Hva ligger lønnen til en kassamedarbeider på? (Alder 30) 0 Siter
Gjest meddinga Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Hvis du har endel års arbeidserfaring fra før(kan ikke huske hvor mange år du må ha),men når du har full annsinitet så får du 138,4 kr i timen. 0 Siter
Gjest mirri x Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Hvis du har endel års arbeidserfaring fra før(kan ikke huske hvor mange år du må ha),men når du har full annsinitet så får du 138,4 kr i timen. Takk for svar! 0 Siter
Gjest kassemadarb Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 der jeg jobber ligger vi på 112 i timen. pluss tilegg for forskjellige ting.. men detter er kiwi... 0 Siter
Gjest mirri x Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 der jeg jobber ligger vi på 112 i timen. pluss tilegg for forskjellige ting.. men detter er kiwi... Hvor gammel er du? Har du full annsiennitet? Er ikke lønnstabellen lik for alle innen samme yrke, uavhengig av butikkjede? 0 Siter
fresja Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Hvor gammel er du? Har du full annsiennitet? Er ikke lønnstabellen lik for alle innen samme yrke, uavhengig av butikkjede? Jeg regner med at Handel og Kontor opererer med en minstelønn, men det er opp til hver butikk å betale mer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.