Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest MeG2907

Hei Jeg er en 20 år gammel jente som for litt siden fikk min første kjæreste. Hadde aldri hatt sex heller, før jeg ble sammen med han. Og for noen dager siden (ca4) startet jeg med p-ring.. Kan vel egentlig si at hittil har ikke opplevelsen av den har vært positiv. Det å sette den inn var greit. Men virkningen har vært veldig ubehagelig. Jeg har nå vært innom, intens hodepine (1. dagen), smerter i magen (er der litt fremdeles), kvalme (også fremdeles), nedstemthet (kan hende dette er på grunn av alt det andre), kviser osv. Er det normalt å reagere så sterk, så tidlig? Så er det en annen ting jeglurer på. Rett før jeg satte inn ringen hadde jeg soppinfeksjon så jeg har gått på canesten mens jeg har brukt ringen.Jeg har tatt hele behandlingen fullt ut. Men da ringen falt tilfeldigvis ut i dag og jeg skulle putte den inn igjen la jeg merke til at utfloden min har blitt ganske tykk og litt hvit.. Ikke klumpete og heller ikke med lukt, bare ikke like glatt som før. Og det klør jo ikke så jeg har ingen anelse om hva dette kan være. Som sagt var jo jeg jomfru for ikke så lenge siden og jeg har da ikke erfaring med slike opplevelser så håper på svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287652-p-ring-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...