smurf78 Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Har lyst på en stor potteplante å ha på badet på benken, litt sånn palmeaktig. Hva egner seg? Er bra med taklys på badet, samt et vindu, men lysene står jo av mesteparten av dagen. 0 Siter
Gjest grønterfint Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Besøk et plantesenter eller blomsterbutikk, de vet alt om sånt vet du Finnes nok sikkert flere og velge mellom som kan trives i tussmørke eller med lite lys. Ellers har de jo blitt veldig dyktige på plantekopier, slik at du ikke kaster pangene ut av vinduet 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har en plante på badet, den eneste plastblomsten jeg noensinne har (og kommer til å ha!)... Men den er ganske fin og så slipper jeg å tenke mer på den. ) 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Vi hadde tidligere fredslilje på badet og den holdt seg lenge og godt der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.