Gå til innhold

girlproblem

Anbefalte innlegg

Gjest tha gurlproblem

hei jeg vet ikke om du kan svare meg,men jeg spørr likevell,jeg har en jente som er eldre en meg,men jeg bryr meg veldig mye om henne likevel,hun er/var jomfru, og ikke jeg, jeg hadde ikke noe i mot det,og hun har drivet og pratet om det at hun har lyst men det er litt problematisk fordi hun kan ikke ha sex før ekteskap,men hun vurderte og bryte den forde,og vi møttes å så forsa vi å så ble det til at alt var av og så tok jeg den på hennes men var ikke inni å før jeg viste ord av det så var den litt inni, jeg vet ikke om bare det skal til for at jomfrudommen skal brytes,men jeg tror jeg kom litt inni hun oxo, å neste morgen var hun kvalm og kastet opp,hun tok angrepille å har kjøpt test og er ikke gravid,men jeg luer på om er jomfru fortsatt, dagen etter på var hun kvalm og kastet opp,å hadde bondt men når hun tok angre pille så var det over, men hun er så utrolig sur på meg og vill ikke ha noe med meg og gjøre,2 dager sener hadde hun oxo kvalme ,men jeg dro ut for jeg var langt i fra hun ,så jeg dro ut uten å ta med mobilen, hun mener at jeg ikke var der for hun da hun trengte meg,jeg var vell kansje ikke det,men jeg angrer så sterkt på at jeg gjorde det jeg gorde,hva skal jeg gjøre,jeg har så lyst til å ha kontakten med hun i vertfall, jeg vet ikke om hun er jomfru, hun er sur fordi hun tror at jeg brøyt den, men er ikke sikkerr fordi hun ikke har sjekket ,vær så snill fortell hva jeg skal gjøre for at hun kan tilgi meg igjen:(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287664-girlproblem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, for det første veldig vanskelig å skjønne hva du skriver!

For det andre, vet du hva en jomfruhinne er? og hvor gamle er dere?

Uansett, hun var vel selv med på dette?

Og kan da ikke være sur på deg fordi dere koset litt?

Ser ikke på dette som å misse jomfrudommen for å si det sånn.

Om hun har planer om å sjekke dette brytes jomfruhinnen uansett!

Om hun noen gang har vært hos gynekolog er den nok brutt allerede ( tenker da på at den hinnen som gjør at det kommer blod hos tenåringsjenter første gangen de har sex, som oftest kommer denne bort pga diverse sporter ol)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287664-girlproblem/#findComment-2310018
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Kakemonster74

Jesus H. christ! Dette er som å lese Triggerhappy. Du kan ikke skrive slik - ingen forstår deg, og det er umulig å ta deg eller problemet ditt seriøst. Du får neppe noe nyttig hjelp til "girlproblemet" ditt, "boy", hvis "you" insisterer på å skrive "that way". *rister lattermildt på hodet*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287664-girlproblem/#findComment-2315740
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...